اندیشه سینما کریگ مازن: سریال The Last Of Us بیش از اندازه طولانی نخواهد شد - اندیشه سینما

نیل دراکمن و کریگ مازن در گفت‌وگو با رسانه هالیوود ریپورتر جزئیات جدیدی از سریال The Last Of Us شبکه اچ‌بی‌اُ را به اشتراک گذاشتند.

سریال لایو-اکشن The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در ماه جاری از شبکه اچ‌بی‌اُ پخش می‌شود و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جزئیات بیشتری از این اقتباس تلویزیونی منتشر شده است. نیل دراکمن و کریگ مازن در گفت‌وگو با رسانه The Hollywood Reporter درباره‌ مسائل مختلفی صحبت کردند؛ از حوادثی که سریال لست آو آس پوشش می‌دهد تا توضیح این مورد که چرا نمی‌خواهند این اقتباس بیش از حد طولانی شود.

فصل اول سریال The Last Of Us به پوشش وقایع اصلی نخستین بازی مجموعه می‌پردازد؛ درحالی‌که فصل دوم احتمالا به‌سراغ روایت داستان بازی The Last of Us: Part II خواهد رفت. این سریال به موازات منابع اقتباس حرکت می‌کند و مانند سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) از محدوده داستان اصلی خارج نمی‌شود. نیل دراکمن گفت: «ما هیچ برنامه‌ای برای روایت دستانی خارج از چهارچوب بازی‌ها نداریم. نظر به اینکه بازی The Last of Us: Part II با یک کلیف‌هنگر به پایان نمی‌رسد، ما با مشکلی مشابه سریال Game of Thrones مواجه نخواهیم بود».

کریگ مازن امیدوار است که اقتباس تلویزیونی The Last of Us بیش از اندازه طولانی نشود

نسخه سوم بازی The Last of Us احتمالا چند سال بعد عرضه خواهد شد و نیل دراکمن در مصاحبه اخیر تلویحا به این موضوع اشاره کرد. کارگردان بازی‌های لست آو آس گفت که احساس می‌کند «داستان‌های بیشتری برای روایت» وجود دارد. بنابراین عده‌ای می‌گویند اگر اقتباس تلویزیونی این مجموعه در جلب نظر بیننده‌ها موفق ظاهر شود، در فصل‌های بعدی می‌تواند به‌سراغ نمایش رویدادهای نسخه سوم برود. کریگ مازن امیدوار است که این سریال بیش از اندازه طولانی نشود.

کریگ مازین در این‌باره توضیح داد: «من هیچ علاقه‌ای به نمایش‌هایی ندارم که به‌حد افراط کش می‌آیند. زمانی‌که آن‌ها به یک ماشین بی‌وقفه و دائما درحال حرکت تبدیل می‌شوند، بدون اینکه بخواهند، کسل‌کننده خواهند شد. فرجام داستان برای من از اهمیت زیادی برخوردار است». این مصاحبه با هالیوود ریپورتر حاوی اطلاعات جالب دیگری از سریال The Last Of Us نظیر نحوه‌ی آشنایی بلا رمزی و پدرو پاسکال است که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید متن کامل را مطالعه کنید.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری، گراهام گرین در نقش مارلون و الین مایلز در نقش فلورانس از بازیگرهای سریال لست آو آس به‌شمار می‌آیند.

سریال لست آو آس توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ تولید می‌شود. نخستین قسمت فصل اول سریال The Last Of Us در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) پخش می‌شود. اولین فصل این اقتباس تلویزیونی درمجموع ۹ قسمت دارد که اپیزود افتتاحیه‌ی آن ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه خواهد بود. نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست داشتند و فیلم‌نامه آن را کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن به رشته تحریر درآورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 6 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.