اندیشه سینما مبارزه کاپیتان مارول و کامالا خان در اولین ویدیو فیلم The Marvels - اندیشه سینما

مارول استودیو اولین ویدیو فیلم The Marvels را منتشر کرده است که در آن شاهد مبارزه کاپیتان مارول و کامالا خان با دشمنان هستیم.

زمان زیادی تا اکران فیلم The Marvels باقی‌نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو این فیلم منتشر شده است. مارول استودیو سرانجام اولین ویدیو فیلم مارولز را منتشر کرد که در طول این ویدیو کوتاه شاهد یک صحنه اکشن و مبارزه هستیم. در طول ویدیو بارها جای کاپیتان مارول و کامالا خان عوض می‌شود و در طول این صحنه‌ها شاهد نمایش خانه کامالا خان تا رفتن به فضا و محیط‌های دیگر هستیم.

در پایان ویدیو هم خانم مارول بالاخره با نیک فیوری ملاقات می‌کند تا با همکاری یکدیگر با افرادی که همراه با کامالا خان تلپورت شده‌اند، مبارزه کنند. این ویدیو حضور ارتش کری در زمین و خانه کامالا را تایید می‌کند و همچنین شاهد ترکیبی از مبارزات روی زمین تا فضا هستیم. در ادامه می‌توانید اولین ویدیو فیلم The Marvels را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن، پارک سئو-جون، زنوبیا شروف، موهان کاپور، ساغر شیخ، لاشانا لینچ و رندال پارک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول ۲ بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است. فیلم The Marvels با مدت زمان ۱ ساعت و ۳۳ دقیقه یا به عبارتی ۹۳ دقیقه کوتاه‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول نیز است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.