اندیشه سینما احتمال بازگشت امیلی بلانت در فیلم Sicario 3 - اندیشه سینما

تهیه‌کننده‌های فیلم Sicario 3 خواستار بازگشت امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو برای بازی در قسمت سوم هستند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سازندگان برای بازگرداندن ۳ بازیگر اصلی فیلم Sicario (سیکاریو) برای نقش‌آفرینی در قسمت سوم تلاش می‌کنند. قسمت اول سیکاریو به کارگردانی دنی ویلنوو در سال ۲۰۱۵ روی پرده سینما رفت و امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو نقش‌های اصلی فیلم را بازی کردند.

جاش برولین و بنیسیو دل تورو برای نقش‌آفرینی در فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سرباز) بازگشتند، اما امیلی بلانت در این فیلم حاضر نشد. با‌این‌حال به‌نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی در قسمت سوم تکرار شود.

ماه گذشته اعلام شد که قسمت سوم فیلم Sicario در دست تولید قرار دارد. نگارش فیلم‌نامه سیکاریو ۳ پیش از شروع اعتصاب نویسنده‌ها آغاز شده بود و اکنون با پایان اعتصاب به‌نظر می‌آید که کار نوشتن فیلم‌نامه نیز از سر گرفته شده است. مالی اسمیت و ترنت لاکینبیل، تهیه‌کننده‌های Sicario 3 اخیرا در جریان گفت‌وگو درباره فیلم Reptile (خزنده) با رسانه کولایدر اعلام کردند که برای بازگرداندن ۳ ستاره اصلی سیکاریو در قسمت بعدی برنامه دارند.

مالی اسمیت در این‌باره اظهار داشت: «خواسته ما بازگرداندن امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو است تا داستانی فوق‌العاده را روایت کنیم. نظر به اینکه بنیسیو دل تورو اخیرا هم با ما همکاری داشت، احتمالا محتمل‌ترین گزینه [برای نقش‌آفرینی در فیلم سیکاریو ۳] است. بااین‌حال همه بازیگرهای اصلی را در جریان قرار می‌دهیم. اعتصاب نویسنده‌ها از سرعت نگارش پیش‌نویس نهایی کاسته است، اما فکر می‌کنم همه بسیار هیجان‌زده هستند».

اعتصاب بازیگرها هنوز به پایان نرسیده است و می‌تواند بازگرداندن ستاره‌های اصلی فیلم سیکاریو برای بازی در قسمت سوم را دشوار کند؛ زیرا همه این بازیگرها، خصوصا امیلی بلانت تقاضای زیادی برای ایفای نقش دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 275 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 31 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.