اندیشه سینما کریس پرت به‌دنبال انتقام در تریلر جدید سریال اکشن جدید آمازون - اندیشه سینما

آمازون تریلر جدیدی از سریال The Terminal List را منتشر کرده است که این تریلر نمای بهتری از داستان و اتفاقات این سریال اکشن را به ما ارائه می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال The Terminal List منتشر شده است. آمازون به‌تازگی تیزر تریلر دیگری از این سریال اکشن را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد آن هستیم که جیمز ریس با بازی کریس پرت در یک مأموریت تمامی نیروهای خود را از دست می‌دهد، اما مدتی بعد متوجه می‌شود که خیانتی رخ داده و حالا او به‌دنبال جواب و گرفتن انتقام است. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال The Terminal List داستان یک تکاور نیروی دریایی به‌نام جیمز ریس را دنبال می‌کند که مأموریت مخفیانه آن‌ها فاش می‌شود و گروهی در کمین نیروهای ریس بودند. ریس با خاطرات و سوالاتی درباره مقصر بودن وی در این حادثه، به خانه باز می‌گردد. بااین‌حال، مدارک جدیدی فاش می‌شود که نشان می‌دهد که یک نیروی تاریکی و ناشناس علیه ریس توطئه کرده‌اند و حال او به‌دنبال کشف آن‌ها است. همچنین پوستر جدیدی از سریال The Terminal List منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

کریس پرت در پوستر سریال The Terminal List

سریال The Terminal List براساس رمانی به همین نام اثر جک کار تولید شده است که قابل انتظار است فصل‌های بیشتری از آن تولید و پخش شود.. دنی دی‌گیلیو وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت این سریال را بر عهده دارد. همچنین آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم Training Day، فیلم The Equalizer، فیلم Southpaw، فیلم Infinite و فیلم The Guilty به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Terminal List حضور دارد. فوکوآ همچنین قسمت اول این سریال را کارگردانی کرده است.

پرت و فوکوآ پیش از این در فیلم The Magnificent Seven با یکدیگر همکاری کرده بودند. کریس پرت، تیلور کیچ، کنستانس وو، جین تریپل‌هورن، رایلی کیئو ،پاتریک شوارتزنگر، آرلو مرتز، تام آماندس، جی دی پاردو، کریستینا ویدال و جای کورتنی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Terminal List حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پرت و آمازون اخیرا همکاری موفقی در فیلم The Tomorrow War داشته‌اند که ساخت دنباله این فیلم اکشن نیز تایید شده است.

تمامی هشت قسمت فصل اول سریال The Terminal List در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه آمازون پخش خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 485 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 21 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.