اندیشه سینما کارگردان Deadpool تصویربرداری‌های پایانی فیلم بوردلندز را به سرانجام می‌رساند - اندیشه سینما

تیم میلر، وظیفه فیلم‌برداری دوباره‌ی برخی از سکانس‌های اقتباس سینمایی Borderlands را بر عهده گرفته است.

طبق گزارش منتشرشده از سوی خبرگزاری ددلاین، ایلای راث به‌عنوان کارگردان اقتباس سینمایی از سری بازی Borderlands، مسئولیت دو هفته‌ فیلم‌برداری پایانی این پروژه را به تیم میلر، کارگردان شناخته‌شده‌ی فیلم‌ Deadpool واگذار کرده است.

ظاهرا همزمانی آغاز مراحل فیلم‌برداری اثر ترسناک جدید راث با عنوان Thanksgiving و تداخل این پروژه با فیلم بوردرلندز، باعث شده است تا او از میلر درخواست کند که مسئولیت کارگردانی و تصویربرداری بخش‌های باقی‌مانده‌ی این فیلم را برعهده بگیرد. البته ددلاین می‌گوید این اتفاق کاملا دوستانه و صلح‌آمیز رخ داده است و کدورتی میان راث و اعضای استودیوی تهیه‌کننده‌ی فیلم وجود ندارد.

فیلم Terminator: Dark Fate و تهیه‌کنندگی دو اقتباس سینمایی محبوب Sonic the Hedgehog از دیگر آثار کارنامه‌ی حرفه‌ای میلر هستند. هنوز جزئیات بیشتری از تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار میرود شرکت لاینز‌گیت تا پایان سال ۲۰۲۳ سرانجام تاریخ اکران این اقتباس از روی سری بازی بوردرلندز را اعلام کند.

فیلم بوردرلندز و بازیگرهای لیلیث، رولند، تاینی تینا، کریگ، تنیس و کلپ‌ترپ در پشت صحنه

طبق جزئیات منتشر شده، در این فیلم یک مبارز یاغی به‌نام لیلیث (کیت بلانشت) برای پیدا کردن دختر گمشده‌ی اطلس، همراه‌با گروهی از هم‌رزمان غیرعادی و متضاد با هم، راهی سفری غیرمنتظره برای نجات سیاره‌ی پاندورا و کهکشان می‌شود.

کوین هارت در نقش یک مزدور بازنشسته با نام رولند، جیمی لی کرتیس در نقش دکتر پاتریشیا تنس، آریانا گرینبلت، فلورن مانتینو، بنجامین بایرون دیویس و جک بلک در نقش Claptrap (ربات مشهور و دوست‌داشتنی مجموعه بازی Borderlands شرکت گیرباکس) از دیگر بازیگرهای فیلم سینمایی Borderlands به‌حساب می‌آیند. ایوی آراد و اریک فیگ تهیه‌کنندگان این اثر خواهند بود و ایلای راث و کریگ مازن نویسندگان فیلم‌نامه‌ی این اقتباس سینمایی شرکت لاینزگیت و ۲K Games محسوب می‌شوند.

نظر شما کاربران اندیشه درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 9 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.