اندیشه سینما پیوستن دو بازیگر جدید به فیلم Transformers 7 برای صداپیشگی تبدیل شوندگان - اندیشه سینما

پیت دیویدسون و میشل یئو برای صداپیشگی دو شخصیت تبدیل شونده به جمع بازیگران فیلم Transformers: Rise of the Beasts اضافه شده‌اند.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فیلم Transformers 7 اضافه شده‌اند. استیون کیپل جونیور، کارگردان این فیلم اکشن با انتشار پستی در اینستاگرام خود میشل یئو با سابقه بازی در فیلم Everything Everywhere All at Once و پیت دیویدسون با سابقه بازی در فیلم The King of Staten Island به جمع بازیگران فیلم Transformers: Rise of the Beasts اضافه شده‌اند و صداپیشگی ۲ تبدیل شونده را بر عهده دارند.

میشل یئو در فیلم Everything Everywhere All at Once

یئو صداپیشگی Maximal Airazor و دیویدسون صداپیشگی اتوبات میراژ را در قسمت جدید فیلم Transformers بر عهده گرفته‌اند. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی فیلم Transformers: Rise of the Beasts را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است.

فیلم The King of Staten Island

علاوه‌بر یئو و دیویدسون، آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم و ران پرلمن برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 14 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.