اندیشه سینما پیوستن بازیگر بازی مرکب به بازسازی کره‌ای سریال Money Heist نتفلیکس - اندیشه سینما

نتفلیکس ساخت بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را تایید کرد و همچنین اولین بازیگر این سریال نیز مشخص و معرفی شده است.

سریال Money Heist به پایان راه خود رسیده و نیمه دوم فصل پایانی این سریال قرار است در تاریخ ۱۲ آذر (۳ دسامبر) از نتفلیکس پخش خواهد شد. نتفلیکس به‌تازگی ساخت اسپین‌آف سریال خانه کاغذی با محوریت شخصیت برلین را تایید کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت ریمیک کره‌ای سریال سرقت پول تایید و اعلام شده است. نتفلیکس از ساخت نسخه کره‌ای سریال Money Heist خبر داد و اعلام کرد که پارک هه-سو، بازیگر سریال بازی مرکب قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند.

پارک هه-سو که نقش چو سانگ-وو را در سریال Squid Game بر عهده داشت، حالا قرار است نقش برلین را که یکی از شخصیت‌های اصلی نسخه اسپانیایی این سریال سرقت است، در بازسازی کره‌ای سریال Money Heist بازی کند. نتفلیکس سال گذشته از ساخت نسخه کره‌ای سریال خانه کاغذی خبر داده بود و هه-سو اولین بازیگر این سریال است. الکس پینا، سازنده سریال اصلی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در نسخه کره‌ای سریال سرقت پول باز خواهد گشت.

هونگ سان کیم، کارگردان آثاری چون سریال Voice، سریال Son: The Guest، سریال L.U.C.A.: The Beginning، سریال Black و فیلم The Age of Blood، وظیفه کارگردانی بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را بر عهده دارد. ریو یونگ-جائه و تیمش که پیش از این در همکاری با نتفلیکس فیلمنامه سریال Psychopath Diary و سریال My Holo Love را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه نسخه کره‌ای خانه کاغذی را بر عهده دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 378 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها