اندیشه سینما پخش فیلم Hit Man به کارگردانی ریچارد لینکلیتر از نتفلیکس - اندیشه سینما

نتفلیکس توانست با پرداخت ۲۰ میلیون دلار حق پخش فیلم Hit Man به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و با بازی گلن پاول را خریداری کند.

فیلم Hit Man به کارگردانی ریچارد لینکلیتر، کارگردان آثاری چون فیلم Before Sunrise، فیلم Before Sunset، فیلم Before Midnight و فیلم Boyhood در دو جشنواره فیلم ونیز و تورنتو امسال حسابی خوش درخشید و با نقدهای بسیار مثبت منتقدان مواجه شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه این فیلم اکشن کمدی مشخص شده است. شبکه نتفلیکس توانست حقوق پخش فیلم Hit Man را به‌دست بیاورد. این سرویس استریم با پرداخت ۲۰ میلیون دلار حقوق پخش این فیلم را خریداری کرده است.

فیلم Hit Man داستان یک استاد روانشناسی و با اخلاق را دنبال می‌کند که در همکاری با پلیس نیواورلئان خودش را به‌عنوان یک قاتل مخفی جا می‌زند. اما او پس از آشنایی با یک زن ناامید که در تلاش است تا از نامزد سابقش فرار کند، حالا او خودش به یکی از شخصیت‌های دروغینش تبدیل شده و حالا عاشق این زن مرموز هم شده است و این موضوع او را به یک جنایتکار تبدیل می‌کند. فیلم هیت من براساس یک مقاله داستان جنایت‌ واقعی در مجله ماهانه تگزاس در سال ۲۰۰۱ تولید شده است.

ریچارد لینکلیتر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Hit Man را بر عهده داشته است. او پیش از این با نتفلیکس در انیمیشن  Apollo 10 1⁄۲: A Space Age Childhood و با گلن پاول، ستاره فیلم در فیلم Everybody Wants Some همکاری کرده بود. گلن پاول، آدریا آرجونا، آستین آملیو، رتا، مالی برنارد، سانجای رائو، ایوان هولتزمن و مایک مارکوف از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hit Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نتفلیکس هنوز تاریخ پخش فیلم Hit Man را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این فیلم کمدی اکشن تا پایان سال ۲۰۲۳ ازطریق این سرویس استریم و سینماهای منتخب پخش شود. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 21 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.