اندیشه سینما پخش تریلر جدید فیلم Oppenheimer - اندیشه سینما

به‌تازگی سازندگان فیلم Oppenheimer تریلر جدیدی را از این اثر موردانتظار در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند.

بدون شک می‌توان از فیلم اوپنهایمر به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سینمایی سال جاری نام برد. اثری که سکان هدایت آن را کریستوفر نولان کارگردان نام آشنای سینمای جهان برعهده دارد. در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ساعاتی قبل یک تریلر جدید از این فیلم در دسترس قرار گرفته است. تریلر موردنظر ما را بیشتر با حال و هوای اثر سینمایی موردنظر و احساسات کاراکترهای درون آن به اشتراک می‌گذارد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که شما همراهان گرامی اندیشه احتمالا از آن مطلع هستید، قصه این فیلم حول شخصیت جی. رابرت اوپنهایمر و ساخت بمب اتمی (اولین سلاح هسته‌ای جهان) جریان دارد. رخداد تاریخی که منجر به بمباران دو شهر ناکازاکی و هیروشیما در کشور ژاپن شد و به جنگ جهانی دوم پایان داد. کیلین مورفی بازیگر سرشناس ایرلندی وظیفه ایفای نقش این کاراکتر را برعهده دارد. این اثر سینمایی با استفاده از دوربین‌های آیمکس فرایند فیلم‌برداری خود را انجام رسانده است.

تریلر جدید فیلم Oppenheimer قبل از نمایش اثر جدید جهان سینمایی مارول، Guardians of the Galaxy 3، در سینماهای آیمکس در به نمایش درآمده است. در این ویدیو تقریبا ۳ دقیقه‌ای، درکنار نمایش بیشتر شخصیت اوپنهایمر، شاهد سکانس‌هایی از شخصیت لسلی گرووز هستم که مت دیمون وظیفه ایفای نقش آن را برعهده داشته است. همچنین در ادامه با کاراکتر کیتی اوپنهایمر، همسر این شخصیت تاریخی که امیلی بلانت وظیفه نقش‌آفرینی آن را بر عهده داشته، آشنا می‌شویم. از طرفی دیگر نیز، ویدیو جدید نگاهی به جامعه‌ای دارد که از مهندسان و خانواده‌های آن‌ها در لوس آلاموس شکل گرفته است.

کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، آلدن ارنرایک، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیوید دستمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکیوی، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دفراری، هریسون گیلبرتسون، اما دومان، گری اولدمن و ماتیاس شوایگهوفر از بازیگرانی هستند که در فیلم Oppenheimer به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا آثار قبلی کارگردان این اثر سینمایی را تماشا کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با اندیشه و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 8 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.