اندیشه سینما پایان تولید فیلم Ant-Man 3 با بازی پل راد ؛ انتشار تصویر جدید - اندیشه سینما

پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania با انتشار یک تصویر هنری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری این فیلم خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania از ماه خرداد امسال در بریتانیا آغاز شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ant-Man 3 رسما به پایان رسیده است. پیتون رید، کارگردان این فیلم ابرقهرمانی با انتشار یک تصویر هنری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania خبر داد که در این تصویر واسپ روی کلاه انت من قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

واسپ روی سر انت من در کانسپت آرت فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania مانند سریال The Mandalorian با استفاده از فناوری ILM StageCraft انجام شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری دوباره یا صحنه‌های اضافه و بیشتر فیلم نیز طی سال ۲۰۲۲ انجام شود. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی بر عهده جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بوده است.

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ و جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین به‌نظر می‌رسد که بیل موری، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Lost in Translation نیز قرار است در فیلم Ant-Man 3 حضور داشته باشد.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 441 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها