اندیشه سینما وعده یک داستان سرایی سینمایی در سریال Stranger Things 5 - اندیشه سینما

شان لوی، تهیه‌کننده و کارگردان سریال اتفاقات ناآشنا وعده داد که در فصل پنجم سریال Stranger Things شاهد داستان سرایی بسیار بزرگ سینمایی خواهیم بود.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things تا پایان اعتصاب سراسری نویسندگان هالیوود آغاز نخواهد شد، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل پایانی این سریال منتشر شده است. شان لوی، تهیه‌کننده و کارگردان سریال اتفاقات ناآشنا در مصاحبه اخیرش با مجله توتال فیلم وعده داد که فصل پایانی سریال Stranger Things نه‌تنها از نظر مقیاس و بزرگی از فصل چهارم بزرگ‌تر خواهد بود، بلکه قابل مقایسه با فیلم‌های بزرگ روی پرده‌های سینما نیز است.

لوی گفت: «صادقانه بگم که از نظر بزرگی مقیاس و عمق هیچ راهی که فصل چهارم به فصل پنجم نزدیک شود، وجود ندارد. با اینکه این یک سریال تلویزیونی است، اما فصل پنجم یک داستان سرایی بسیار بزرگ سینمایی است. بزرگی روایت Stranger Things 5 قابل مقایسه با بزرگ‌ترین فیلم‌هایی است که اکنون روی پرده‌های سینما می‌توانیم آن‌ها را تماشا کنیم.»

شاون لوی

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 باز خواهند گشت.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما ادامه اعتصاب نویسندگان و بازیگران می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن انتظار برای این فصل نیز شود. قسمت اول سریال Stranger Things 5 قرار است The Crawl نام داشته باشد که برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 14 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.