اندیشه سینما ورود شیطان به کلیسا در کلیپ فیلم The Exorcist: Believer - اندیشه سینما

شرکت یونیورسال پیکچرز ویدیو جدیدی از فیلم The Exorcist: Believer را پخش کرد که کاترین جن‌زده را در کلیسا نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز ویدیو جدیدی از فیلم The Exorcist: Believer (جن‌گیر: معتقد) شرکت بلوم‌هاوس را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این کلیپ کاترین با نقش‌آفرینی اولیویا مارکوم را نشان می‌دهد که در قامت دختری جن‌زده وارد کلیسا می‌شود و خطابه کشیش را قطع می‌کند. فیلم ترسناک فراطبیعی جن‌گیر ۶ برای اکران در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ (۶ اکتبر ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم The Exorcist: Believer می‌خوانیم: «ویکتور فیلدینگ از زمان مرگ همسر باردارش در زلزله هائیتی دخترشان را به تنهایی بزرگ کرده است. زمانی‌که آنجلا و کاترین در جنگل ناپدید می‌شوند و ۳ روز بعد درحالی بازمی‌گردند که هیچ چیزی از گذشته به یاد ندارند، سلسله حوادثی رخ می‌دهد که ویکتور را با شیطان روبه‌رو می‌کند. ویکتور در این شرایط ناامید از کمک دیگران به‌دنبال شخصی با تجربه مشابه می‌رود: کریس مک‌نیل».

الن برستین، بازیگر فیلم Requiem for a Dream (مرثیه‌ای بر یک رؤیا)، لسلی اودم جونیور، بازیگر فیلم Red Tails (دم قرمزها)، آن داود، بازیگر فیلم Hereditary (موروثی)، لیدیا جوت، بازیگر سریال Good Girls (دختران خوب)، رافائل اسبارجه، بازیگر سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری)، جنیفر ندلز، بازیگر فیلم Harriet (هریت)، اوکووی اوکپوکواسیلی، بازیگر فیلم The Interpreter (مترجم) و اولیویا مارکوم در فیلم جن‌گیر ۶ بازی می‌کنند.

دیوید گوردون گرین، کارگردان فیلم Halloween (هالووین)، Halloween Kills (هالووین می‌کشد) و Halloween Ends (هالووین به پایان می‌رسد) سکان هدایت فیلم The Exorcist: Believer را در دست داشت. پیتر ساتلر و دیوید گوردون گرین فیلم‌نامه جن‌گیر ۶ را براساس داستانی از اسکات تیمز و دنی مک‌براید به رشته تحریر درآوردند. این فیلم همکاری دیگری را برای شرکت Blumhouse Productions و دیوید گوردون گرین رقم می‌زند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 27 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.