اندیشه سینما ورود دریل دیکسون به پاریس در تیزر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon - اندیشه سینما

شبکه AMC تیزر کوتاهی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را پخش کرد که ورود دریل دیکسون به پاریس را نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC تیزر کوتاهی از سریال اسپین-آف The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو آغاز ماجراجویی دریل دیکسون با نقش‌آفرینی نورمن ریدس در پاریس را نشان می‌دهد. این سریال درام ترسناک ۶ قسمتی برای پخش در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳) از شبکه AMC و +AMC در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه با این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برای او دشوار می‌سازد».

نورمن ریدس، بازیگر فیلم The Boondock Saints (قدیسان بوندوک)، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ)، آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل)، آن چریر، بازیگر سریال Marseille (مارسی)، اریک ابوآنی، بازیگر فیلم ۳ Days to Kill (سه روز تا کشتن)، لایکا بلان فرانکارد، بازیگر فیلم My Night (شب من)، رومن لوی، بازیگر سریال The Tunnel (تونل) و لوئیس پوچ سیگلیوزی در این سریال اسپین-آف نقش‌آفرینی می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 17 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.