اندیشه سینما همکاری دوباره سازندگان Dark و 1899 با نتفلیکس برای ساخت یک سریال جدید - اندیشه سینما

نتفلیکس از همکاری دوباره با باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark و سریال ۱۸۹۹ برای ساخت سریال Something Is Killing The Children خبر داده است.

دی امسال بود که شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال ۱۸۹۹ پس از ساخت و انتشار تنها یک فصل از آن لغو شده است. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از همکاری دوباره با سازندگان این سریال خبر داده است. ۵ سال پس از اینکه نتفلیکس قراردادی چندجانبه با باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark امضا کرد که اولین قرارداد چندجانبه نتفلیکس با یک تیم اروپایی بود، حالا قراردادی دوباره با یکدیگر امضا کرده‌اند که منابع نزدیک می‌گویند این قرارداد ۸ رقمی است.

با اینکه سریال ۱۸۹۹ که هزینه ساخت بسیار بالایی داشت نتوانست انتظارات نتفلیکس را برآورده کند، حالا باران بو اودار و یانتیه فریز وظیفه ساخت سریالی براساس کمیک Something Is Killing The Children اثر جیمز تینیون چهارم و ورتر دل‌ادرا از شرکت Boom! Studios را برای نتفلیکس بر عهده گرفته‌اند. اتفاقات این سریال در یک شهر کوچک جریان دارد که توسط هیولاهایی که بچه‌ها را می‌خورند، احاطه شده است و تمرکز آن روی زن جوان و مرموزی است که قدرت ویژه‌ای برای مبارزه با این موجودات دارد.

باران بو اودار و یانتیه فریز

طبق خلاصه داستان کمیک Something Is Killing The Children منتشر شده، زمانی‌که بچه‌های آرچر پیک شروع به گم شدن می‌کنند، اکثر کودکان هرگز به خانه خود باز نمی‌گردند، اما کودکانی هم که باز می‌گردند داستان‌های وحشتناک و ترسناکی را روایت می‌کنند؛ داستان‌های غیر قابل باور از موجودات وحشتناکی که در سایه‌ها زندگی می‌کنند. یک غریبه مرموز تنها امید آن‌ها برای ازبین‌بردن این تهدید است که او می‌گوید حرف‌های بچه‌ها را باور می‌کند و آنچه را که آن‌ها می‌بیند، او نیز می‌بیند. نام او اریکا اسلاتر است و او هیولاها را می‌کشد.

کمیک Something Is Killing The Children یکی از موفق‌ترین کمیک‌های اورجینال ۵ سال اخیر است که توسط انتشارات Boom! Studios منتشر شده است. گفته می‌شود که براساس قرارداد جدید نتفلیکس و اودار و فریز، حالا آن‌ها قرار است همکاری نزدیک‌تری پیتر فریدلندر و بلا باخاریا از تیم تلویزیون آمریکا و بین‌المللی نتفلیکس داشته باشند و حالا تمرکز آن‌ها روی ساخت پروژه‌های انگلیسی زبان خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Something Is Killing The Children در دسترس نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 24 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.