اندیشه سینما همکاری استودیو جیبلی و لوکاس فیلم برای یک پروژه مرموز - اندیشه سینما

استودیو جیبلی با انتشار تیزری مرموز از همکاری با لوکاس فیلم برای تولید یک پروژه مشترک خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو جیبلی از همکاری مشترک غیر منتظره با لوکاس فیلم خبر داده است. استودیو جیبلی به‌تازگی تیزری مشکوک و مرموز را منتشر کرده است که در آن می‌توان لوگو این استودیو را در ابتدا مشاهده کرد و سپس لوگو لوکاس فیلم به نمایش در می‌آید. جیبلی اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده و همچنین لوکاس‌فیلم واکنشی به این خبر نداشته است. در ادامه می‌توانید تیزر این پروژه مرموز را مشاهده کنید:

بسیاری از طرفداران اعتقاد دارد که استودیو جیبلی ممکن است در ساخت فصل دوم انیمه Star Wars: Visions با لوکاس‌فیلم در حال همکاری باشد. پیش از این ۹ قسمت فصل اول این انیمه با همکاری ۷ استودیو انیمیشن‌سازی ژاپنی تولید و در سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش شده بود. فصل دوم انیمه Star Wars: Visions در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین در قسمت The Village Bride این انیمه ادای احترامی به استودیو جیبلی و هایائو میازاکی، بنیانگذار آن شده بود.

البته همچنان این احتمال وجود دارد که این همکاری ارتباطی به انیمه Star Wars: Visions نداشته باشد و درنهایت یک پروژه کاملا مستقل یا پروژه دیگری از دنیای جنگ ستارگان باشد که توسط این استودیو در دست ساخت است. در حال حاضر هایائو میازاکی در حال کارگردانی انیمه How Do You Live? است و تمرکز استودیو جیبلی روی این پروژه است. بااین‌حال مشخص نیست که انیمه جدید میازاکی در چه زمانی اکران خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 314 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 11 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.