اندیشه سینما نویسنده ریبوت فیلم The Rocketeer دیزنی انتخاب شد - اندیشه سینما

شرکت دیزنی یوجین اش، کارگردان و نویسنده فیلم Sylvie’s Love را برای نگارش فیلم‌نامه فیلم The Rocketeer انتخاب کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی نویسنده ریبوت فیلم ابرقهرمانی The Rocketeer (موشک‌زن) را انتخاب کرده است. همان‌طور که رسانه The Wrap گزارش داد، یوجین اش، کارگردان و نویسنده فیلم Sylvie’s Love (عشق سیلوی) برای نگارش فیلم‌نامه این ریبوت شبکه دیزنی پلاس در نظر گرفته شده است. انتخاب نویسنده فیلم با فاصله بیش از ۲ سال از معرفی پروژه توسط شرکت Disney صورت گرفته است.

دیوید اویلوو، بازیگر نامزد جایزه گلدن گلوب برای ایفای نقش اصلی ریبوت فیلم The Rocketeer در نظر گرفته شده است و به موجب قرارداد نخستین نگاه با دیزنی درکنار جسیکا اویلوو به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه نیز فعالیت می‌کند. پیش از اینکه یوجین اش وظیفه نگارش فیلم‌نامه ریبوت را برعهده بگیرد، اد ریکور برای نوشتن دنباله فیلم استخدام شده بود. این دنباله ظاهرا ماجراهای یک هوانورد توسکگی را دنبال می‌کرد که ردای کاراکتر موشک‌زن را بر تن می‌کند.

فیلم The Rocketeer محصول ۱۹۹۱ براساس کاراکتر موشک‌زن از کمیک بوک نوشته دیو استیون ساخته شد و جو جانستون، کارگردان فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو) سکان هدایت آن را در دست داشت. این فیلم داستان کلیف سکورد، خلبان حرکات نمایشی را روایت می‌کرد که پس از یافتن نمونه اولیه یک جت‌پک به ابرقهرمان تبدیل می‌شود. بیل کمپل، جنیفر کانلی و آلن آرکین در این فیلم بازی کردند.

فیلم The Rocketeer در زمان اکران در سال ۱۹۹۱ با استقبال منتقدین مواجه شد، اما عملکرد خوبی در گیشه نداشت و با فروش داخلی بیش از ۴۶ میلیون دلار در مقابل بودجه ۳۵ تا ۴۰ میلیون دلاری به اکران خود پایان داد. کمپانی والت دیزنی پیکچرز به‌خاطر عملکرد نه‌چندان مطلوب فیلم در جذب مخاطبین از تولید دنباله آن صرف‌نظر کرد.

بلیک گریفین و رایان کالیل از شرکت Mortal Media به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی ریبوت فیلم موشک‌زن فعالیت می‌کنند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 13 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.