اندیشه سینما نمایش شهر سنترال سیتی در تصویر جدید از پشت صحنه فیلم فلش - اندیشه سینما

اندی موشیاتی، کارگردان فیلم The Flash تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در آن نمایی از شهر سنترال سیتی را شاهد هستیم.

اولین تریلر فیلم The Flash قرار است ماه آینده در طول مسابقه سوپر بول پخش شود، اما حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم فلش منتشر شده است. اندی موشیاتی، کارگردان این فیلم از دنیای دی سی به‌تازگی تصویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Flash هستیم. این تصویر درواقع نمایی از شهر سنترال سیتی را نشان می‌دهد که دست موشیاتی با لوگو فلش در آن دیده می‌شود، اما درحال حاضر اطلاعات بیشتری جز اینکه در حال تماشا نیمه شب سنترال سیتی هستیم، در دسترس نیست:

اندی موشیاتی با لوگو فلش در نیمه شب شهر سنترال سیتی در پشت صحنه فیلم The Flash

در حال حاضر مشخص نیست که تصویری که موشیاتی به اشتراک گذاشته، جدید یا متعلق به زمان فیلم‌برداری فیلم The Flash است. در نگاه اول تصور می‌شود که فیلم‌برداری دوباره این فیلم آغاز شده، اما در حال حاضر اطلاعاتی از ریشات فیلم فلش ثبت و منتشر نشده است. احتمال دارد که موشیاتی این تصویر را در زمان فیلم‌برداری فیلم The Flash گرفته باشد و تصویر جدیدی را شاهد نباشیم یا حتی احتمال دارد که او به مکان فیلم‌برداری فیلم فلش بازگشته باشد. در هر حال زمان تنها پاسخ این سؤال را خواهد داد.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 271 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 10 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.