اندیشه سینما نقش‌آفرینی امیلی بلانت در فیلم بعدی کارگردان Black Adam - اندیشه سینما

امیلی بلانت برای ایفای نقش کارآگاه کیت وارن در فیلم بعدی ژائومه کولت-سرا، کارگردان فیلم Black Adam در نظر گرفته شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که امیلی بلانت برای ایفای نقش کیت وارن، نخستین کارآگاه زن آژانس تحقیقاتی ملی پینکرتون در فیلم بعدی ژائومه کولت-سرا برای شرکت آمازون در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داد، ژائومه کولت-سرا قراردادی را برای کارگردانی یک فیلم براساس زندگی کیت وارن برای شرکت آمازون امضا کرده است. امیلی بلانت یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است و انتظار می‌رود که در آن به ایفای نقش بپردازد؛ هرچند به‌خاطر اعتصابات جاری SAG-AFTRA هنوز قراردادی در این رابطه منعقد نشده است.

رسانه Deadline مشارکت امیلی بلانت در فیلم کیت وارن را در ماه اوت ۲۰۲۱ گزارش داد؛ اگرچه در آن زمان ژائومه کولت-سرا هنوز قراردادی را برای نشستن روی صندلی کارگردانی فیلم امضا نکرده بود. اولین پیش‌نویس فیلم‌نامه توسط گاستین نَش به رشته تحریر درآمد؛ درحالی‌که ملیسا استک نیز به‌عنوان یکی از نویسندگان فیلم شناخته می‌شود. دوئین جانسون، هیرام گارسیا، دنی گارسیا و کریستیانا سورنسن نیز وظیفه تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده خواهند داشت.

ژائومه کولت-سرا و امیلی بلانت در سال ۲۰۲۱ برای تولید فیلم Jungle Cruise (گشت‌وگذار در جنگل) با نقش‌آفرینی دوئین جانسون با یکدیگر همکاری داشتند. ژائومه کولت-سرا و دوئین جانسون دوباره در فیلم Black Adam (بلک ادم) همکاری کردند که در سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما رفت. این کارگردان اسپانیایی تولید بازسازی فیلم House of Wax (خانه مومی)، فیلم Orphan (یتیم) و فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) را نیز در کارنامه دارد.

در اوایل سال جاری امیلی بلانت درکنار کیلین مورفی در فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) کریستوفر نولان بازی کرد. این بازیگر بریتانیایی در آینده در فیلم Pain Hustlers (سوداگران درد) به کارگردانی دیوید ییتس، کارگردان فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) دیده می‌شود که کریس ایوانز، اندی گارسیا و کاترین اوهارا را در تیم بازیگری دارد و در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) به نتفلیکس می‌آید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 21 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.