اندیشه سینما مشخص شدن تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم جدید کارگردان Uncut Gems - اندیشه سینما

گزارش‌های جدید از آغاز مراحل فیلم‌برداری فیلم جدید جاش سفدی و آدام سندلر در آغاز فصل پاییز خبر می‌دهند.

با گذشت یک سال پس از آغاز شایعات اثر موردانتظار جدید برادران سفدی، حالا سرانجام و پس از ماه‌ها تأخیر زمان دقیق آغاز مراحل تصویربرداری رسمی این پروژه‌ی شبکه‌ نتفلیکس مشخص شده است. طبق اطلاعات به‌اشتراک گذاشته شده توسط خبرگزاری Production Weekly، فیلم جدید سندلر و نتفلیکس که حالا صرفا قرار است جاش سفدی به‌تنهایی کارگردانی آن را برعهده داشته باشد، در حال حاضر برای آغاز فیلم‌برداری در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

ظاهرا آغاز اعتصاب گسترده‌ی اتحادیه‌ی نویسندگان آمریکا در ماه می باعث تأخیر چندین ماهه‌ی مراحل فیلم‌برداری این پروژه شده است. براساس اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی، به‌تازگی مشخص شده است که جاش سفدی به‌تنهایی و بدون حضور برادر خود در پروژه‌های قبلی، کارگردانی این فیلم اکشن موردانتظار را برعهده خواهد داشت.

ظاهرا بنی سفدی در حال حاضر ادامه‌ی بازیگری حرفه‌ای را در الویت کاری فعلی خود قرار داده است؛ اما این جدایی موقتی خواهد بود و همچنان در سال‌های آینده احتمال همکاری این دو کارگردان برجسته با یکدیگر وجود دارد. بنی سفدی همچنین به‌همراه برادرش مراحل خلق و بازنویسی فیلم‌نامه‌ی حدود ۳۴۰ صفحه‌ای این پروژه‌ را برعهده داشته است و به‌تازگی در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان نیز نقش‌آفرینی کرده است.

مطابق شایعات قبلی، داستان پر از هیجان و تعلیق این فیلم در جهان دیوانه‌وار کارت‌های گران‌قیمت یادگاری و کلکسیونی دنیای ورزش در دهه‌ی ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت. منابع هالیوودی همچنین در ماه‌های گذشته از حضور بن افلک، استیو هاروی، گائل گارسیا برنال و مگان راس پیت مشهور به Megan Thee Stallion، خواننده‌ی برنده‌ جایزه‌ی گرمی برای حضور در این اثر جدید سفدی‌ها خبر داده‌اند.

مطابق روال آثار قبلی سفدی‌ها مانند Daddy Longlegs ،Heaven Knows What و Good Time، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم بدون عنوان اختصاصی شبکه‌ی نتفلیکس برعهده‌ی جاش و بنی سفدی خواهد بود. همچنین مثل فیلم Uncut Gems، انتظار می‌رود بار دیگر رونالد برانستین، دنیل لوپاتین و داریوش خنجی، فیلمبردار نامزد جایزه‌ی اسکار به‌ترتیب در نوشتن فیلم‌نامه، ساخت موسیقی متن و تصویربرداری این فیلم حضور داشته باشند.

نظر شما کاربران اندیشه در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 204 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 9 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.