اندیشه سینما مشخص شدن اولین بازیگر سریال پیش درآمد ترسناک It - اندیشه سینما

به‌‌تازگی برادران وارنر چهار بازیگر برای حضور در سریال Welcome to Derry را که برای شبکه HBO Max در دست ساخت است، استخدام کرده است.

سریال Welcome to Derry که پیش درآمدی برای مجموعه فیلم It است، برای شبکه HBO Max در دست ساخت است و حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران این سریال ترسناک مشخص شده‌اند. تیلور پیج با سابقه بازی در فیلم Zola، جوان آدپو با سابقه بازی در سریال واچمن، کریس چاک با سابقه بازی در سریال Perry Mason و جیمز رمار با سابقه بازی در سریال Dexter چهار بازیگری هستند که پس از توافق با برادران وارنر به جمع بازیگران سریال Welcome to Derry اضافه شده‌اند.

تیلور پیج، جوان آدپو، کریس چاک و جیمز رمار

در حال حاضر اطلاعاتی از نقش‌های این بازیگران در این سریال ترسناک منتشر نشده است. در هر حال بیل اسکاشگورد، بازیگر نقش پنی وایز در مجموعه فیلم It در یک مصاحبه گفت که او در حال حاضر نقشی در سریال Welcome to Derry ندارد و کسی با او تماس نگرفته است. علاوه‌براین، اندی موشیاتی، کارگردان مجموعه فیلم It قرار است چندین قسمت سریال به دری خوش آمدید را از جمله قسمت اول کارگردانی کند.

جیسون فوکس، بازیگر نقش مدیر ریچی در فیلم It Chapter Two، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در پروژه سریال It حضور دارد. جیسون فوکس سابقه نوشته فیلمنامه و داستان آثاری چون انیمیشن Ice Age 4: Continental Drift، فیلم Wonder Woman، فیلم Pan، فیلم I Still See You و اخیرا فیلم Argylle را در کارنامه خود دارد. همچنین اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It: Part One و فیلم It: Part Two، به‌همراه باربارا موشیاتی به‌عنوان تهیه‌کننده ازطریق شرکت فیلمسازی Double Dream در این پروژه حضور خواهد داشت.

سریال Welcome to Derry براساس مجموعه فیلم It در دست ساخت است که اتفاقات آن در شهر دری جریان داشت و در آن با شروع ناپدید شدن کودکان در این شهر، گروهی از کودکان با دلقکی قاتل به‌نام پنی‌وایز مواجه می‌شوند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که اتفاقات این سریال پیش درآمد درنهایت به رویداد و اتفاقات فیلم It: Part One محصول سال ۲۰۱۷ ختم خواهد شد که اقتباسی از رمان ترسناک استیون کینگ بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 222 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 9 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.