اندیشه سینما مذاکره نیکلاس هولت برای نقش‌آفرینی در بازسازی فیلم Nosferatu - اندیشه سینما

نیکلاس هولت برای بازی در بازسازی فیلم Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز مشغول مذاکره با شرکت فوکس فیچرز است.

نیکلاس هولت مشغول انجام مذاکراتی برای نقش‌آفرینی در بازسازی فیلم Nosferatu (نوسفراتو) شرکت Focus Features است. بیل اسکاشگورد برای ایفای نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است و لی‌لی-رز دپ برای نقش‌آفرینی در آن مذاکره می‌کند. رابرت اگرز وظیفه‌ی کارگردانی و نگارش فیلم‌نامه‌ی بازسازی نوسفراتو را برعهده دارد و جف روبینوف، جان گراهام، رابرت اگرز، کریس کلمبوس و النور کلمبوس به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند.

بازسازی فیلم Nosferatu داستانی رازآلود از دلبستگی یک خون‌آشام باستانی ترانسیلوانیایی (با نقش‌آفرینی بیل اسکاشگورد) به یک زن جوان تسخیرشده (با نقش‌آفرینی لی‌لی-رز دپ) را در آلمان قرن نوزدهم روایت می‌کند که همه‌جا به‌دنبال او است و وحشتی غیرقابل وصف را با خودش به‌همراه می‌آورد. درحال‌حاضر معلوم نیست که نیکلاس هولت نقش چه کاراکتری را در فیلم نوسفراتو بازی خواهد کرد و برای اطلاع از آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

رابرت اگرز از سال‌ها پیش مایل به تولید بازسازی فیلم Nosferatu بود و حتی در سال ۲۰۱۹ آنیا تیلور-جوی و هری استایلز را برای نقش‌آفرینی در آن در نظر داشت. تولید این فیلم در ابتدا به‌خاطر بودجه‌ی مورد نیاز و تداخل برنامه‌ی بازیگرها توسط Studio 8 به حالت تعلیق درآمد. سرانجام رابرت اگرز نیز پس از وقفه‌ی تولید این بازسازی به‌سراغ ساختن فیلم درام تاریخی حماسی The Northman (مرد شمالی) رفت که در سال ۲۰۲۲ شاهد اکران آن بودیم.

رابرت اگرز پس از اکران فیلم مرد شمالی شروع به بررسی پروژه‌های دیگری کرد، اما همیشه تمایل به بازگشت به آثار گوتیک داشت. این کارگردان ۳۹ ساله آمریکایی با روی کار آمدن شرکت فوکس فیچرز به‌سراغ بازسازی فیلم Nosferatu رفت و دیدار با بازیگرها را آغاز کرد، اما نیکلاس هولت یکی از گزینه‌های اصلی او برای بازی در فیلم بود.

نیکلاس هولت که برای ایفای نقش پتر سوم روسیه در سریال The Great (کبیر) شبکه‌ی هولو نامزد دریافت جایزه‌ی اِمی شد، سال بسیار شلوغی را در پیش‌رو دارد که با اکران فیلم کمدی The Menu (صورت‌غذا) شرکت سرچ‌لایت پیکچرز به کارگردانی مارک مایلود آغاز می‌شود. این فیلم که آنیا تیلور-جوی نیز در آن بازی می‌کند، در جشنواره‌ی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و در ماه نوامبر روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. نیکلاس هولت در فیلم Renfield (رنفیلد) نیز نقش شریک بدنام و سرسپرده‌ی کنت دراکولا را ایفا می‌کند و نیکولاس کیج در نقش دراکولا ظاهر می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 322 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 10 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.