اندیشه سینما مارول ملاقات با نویسندگان برای ساخت ریبوت فیلم X-Men را آغاز می‌کند - اندیشه سینما

مارول استودیو در نظر دارد تا پس از پایان اعتصاب نویسندگان بررسی و ملاقات با نویسندگان برای ساخت ریبوت فیلم X-Men را آغاز کند.

پس از ۵ ماه اعتصاب نویسندگان به پایان راه خود نزدیک شده است و حالا اتحادیه نویسندگان به توافقی جامع با اتحادیه تهیه‌کنندگان و استودیوها دست پیدا کرده‌اند و استودیوها از هم‌اکنون در حال آماده شدن برای از سر گرفتن ساخت پروژه‌های خود هستند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو قرار است به‌زودی ملاقات با نویسندگان برای استخدام نویسنده یکی از موردانتظار‌ترین آثار آینده خود را آغاز کند.

ددلاین از منابع خودش شنیده است که مارول در حال آماده شدن برای ملاقات با نویسندگان برای نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men جدید در پاییز امسال است. اینسایدرها اضافه کردند از آنجایی‌که فیلم دارای تاریخ اکرانی نیست، مارول عجله‌ای برای آن ندارد و به‌نظر می‌رسد که تصمیم برای انتخاب نویسنده فیلم در سال ۲۰۲۴ گرفته خواهد شد و از آن به‌عنوان یکی از اولویت‌های مارول یاد شده است. مارول استودیو ساخت ریبوت فیلم X-Men را در کامیک کان ۲۰۱۹ تایید کرده بود، اما در همان زمان هم تایید کرد که فعلا تا ساخت آن زمان زیادی باقی‌مانده است.

والپیپر فیلم X-Men: Days of Future Past

درحالی‌که زمان خیلی زیادی از آخرین اکران یک فیلم ایکس من نگذشته است، اما ساخت یک فیلم لایو اکشن از این گروه برای طرفداران آن پس از خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. فیلم‌های X-Men فاکس قرن بیستم سودآورترین اقتباس تولید شده از روی آثار مارول توسط این استودیو بوده است که شامل ۷ فیلم X-Men، سه‌گانه ولورین، دوگانه ددپول و فیلم The New Mutants می‌شود. پس از اکران ناامیدکننده فیلم Dark Phoenix در سال ۲۰۱۹، بسیاری خواستار تغییرات و یک ریبوت کامل از این مجموعه شدند.

البته فیلم The New Mutants آخرین فیلم رسمی تولید شده از دنیای ایکس من است، اما این فیلم یک اثر اسپین‌آف محسوب می‌شود و عملکرد ضعیفی را هم داشت. اگرچه مارول استودیو فعلا عجله زیادی برای آوردن گروه ایکس من به دنیای سینمایی مارول ندارد، اما اشاره به این گروه همین الان هم شروع شده است. در سریال Ms. Marvel از شخصیت خانم مارول به‌عنوان یک میتونت یاد شد که می‌تواند نشانی از شکل گرفتن یک گروه از جهش یافته‌ها در آینده باشد.

مارول البته از هم‌اکنون کار روی دنیای ایکس من را آغاز کرده است و انیمیشن X-Men ’۹۷ قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود. همچنین فیلم Deadpool 3 هم در دست ساخت است که در آن شاهد بازگشت رایان رینولدز در نقش ددپول و هیو جکمن در نقش ولورین خواهیم بود. همچنین در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شاهد بازگشت پاتریک استورات برای نقش پروفسور ایکس بودیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 30 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.