اندیشه سینما فیلم Nobody 2 با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک احتمالا سال آینده فیلم‌برداری می‌شود - اندیشه سینما

کلی مک‌کورمیک، تهیه‌کننده‌ی فیلم Nobody اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی کولایدر اظهار داشت که احتمال فیلم‌برداری دنباله‌ی این فیلم در سال آینده وجود دارد.

فیلم Nobody (هیچ‌کس) که پای باب ادنکیرک را به فیلم‌های اکشن باز کرد، پس از اکران در سال ۲۰۲۱ به یکی از محبوب‌ترین آثار اکشن کمدی تبدیل شد. این فیلم به کارگردانی ایلیا نایشولر (کارگردان فیلم Hardcore Henry) و نویسندگی دریک کولستاد (خالق مجموعه فیلم‌های John Wick) ماجراهای یک مرد عیالوار متین را دنبال می‌کند که پس از وقوع یک سرقت به زندگی خطرناک قبلی خود بازمی‌گردد و مورد هدف یک قاچاقچی انتقام‌جو قرار می‌گیرد.

با اینکه دریک کولستاد روی فیلم‌نامه‌ی قسمت دوم Nobody کار می‌کند و شرکت ۸۷Productions با انتشار توئیتی صراحتا هیجان خود نسبت‌به آن را ابراز کرد، اما هنوز تولید این اثر رسما مورد تأیید قرار نگرفته است. ایلیا نایشولر قبلا در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد باوجود اینکه فیلم‌ Nobody و فیلم‌های جان ویک توسط شرکت‌های مختلفی ساخته می‌شوند، اما احتمال کراس‌اور بین آن‌ها وجود دارد و اتفاق‌های عجیب‌تر از این نیز رخ داده است.

کلی مک‌کورمیک اخیرا در جریان رویداد مطبوعاتی فیلم Violent Night (شب خشونت‌آمیز) با رسانه‌ی کولایدر درباره‌ی دنباله فیلم Nobody گفت‌وگو کرد: «انتظار داریم که سال آینده کار [تولید فیلم Nobody 2] را انجام دهیم؛ بنابراین امیدواریم که این اتفاق بیفتد. ما بر این باوریم که برای تولید یک دنباله تنها نباید یک محصول خوب ارائه کرد، بلکه باید یک دنباله عالی را تحویل داد. بنابراین موضوع حائز اهمیت این است که از انجام صحیح این کار اطمینان حاصل کنیم. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانیم امیدوار باشیم که سال آینده بتوان کار فیلم‌برداری [قسمت دوم] را آغاز کرد».

فیلم Nobody با بودجه‌ی ۱۶ میلیون دلاری توانست ۵۷.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد که ۲۷.۶ میلیون دلار از این فروش در آمریکا و کانادا و ۲۹.۹ میلیون دلار آن در سایر مناطق اتفاق افتاد. این فیلم زمانی اکران شد که سینماها پس از شیوع ویروس کرونا در حال بازگشایی بودند، اما با بازخورد خوبی از منتقدها روبه‌رو شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 252 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 12 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.