اندیشه سینما عقب افتادن ۶ فیلم نتفلیکس تا سال ۲۰۲۴ | از Damsel میلی بابی براون تا Spaceman - اندیشه سینما

نتفلیکس زمان پخش ۶ فیلم خود از جمله فیلم Damsel با بازی میلی بابی براون و فیلم Spaceman با بازی آدام سندلر را تا سال ۲۰۲۴ عقب انداخته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس تاریخ پخش چند فیلم خود را عقب انداخته است. اعتصاب بازیگران باعث شد تا نتفلیکس تصمیم بگیرد ۶ فیلمی که برای پخش در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بودند، حالا در سال ۲۰۲۴ پخش شوند. فیلم Lift به کارگردانی اف گری گری، کارگردان آثاری چون فیلم The Fate of the Furious و فیلم Straight Outta Compton دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۵ آگست (۳ شهریور) پخش شوند و حالا پخش آن تا تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) عقب افتاده است.

فیلم Damsel با بازی میلی بابی براون و آنجلا باست دیگر فیلمی است که دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) پخش شود و حالا قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود. فیلم A Family Affair با بازی زک افران، نیکول کیدمن، جوئی کینگ و کتی بیتس که قرار بود در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) پخش شود، حالا زمان پخش آن تا زمانی نامشخص از سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است.

فیلم Players با بازی جینا رودریگز و تام الیس دیگر فیلم نتفلیکس است که حالا قرار است در سال ۲۰۲۴ شاهد پخش آن از نتفلیکس باشیم. فیلم Shirley با بازی رجینا کینگ که قرار است داستان زندگینامه شرلی چیزم را روایت کند هم تا سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است. درنهایت هم فیلم Spaceman با بازی آدام سندلر ششمین فیلم نتفلیکس است که باید در سال ۲۰۲۴ منتظر پخش آن باشیم.

فیلم Heart of Stone با بازی گل گدوت فیلم مهم بعدی نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ است که این فیلم اکشن در تاریخ ۱۱ آگست (۲۰ مرداد) که جمعه هفته آینده می‌شود، از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 5 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.