اندیشه سینما عقب افتادن زمان پخش قسمت‌های ویژه بیستمین سالگرد انیمه Naruto - اندیشه سینما

زمان پخش قسمت ویژه انیمه Naruto که برای بیستمین سالگرد آن در حال ساخت است، برای افزایش کیفیت عقب افتاده است.

به مناسبت بیستمین سالگرد انیمه ناروتو، ۴ قسمت ویژه از این انیمه تایید شده است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش این قسمت‌ها عقب افتاده است. صفحه رسمی این انیمه در توییتر اعلام کرد که پخش قسمت ویژه بیستمین سالگرد انیمه Naruto برای افزایش کیفیت ساخت آن عقب افتاده است و بدین ترتیب طرفداران نباید منتظر شروع پخش آن از تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور)‌ باشند. این چهار قسمت قرار بود به‌صورت هفتگی و ۴ هفته پشت سرهم پخش شوند، اما اکنون زمان پخش جدید اعلام نشده است.

مانگا ناروتو اثر ماساشی کیشیموتو است که اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ پخش شد و در ۷۲ جلد نوشته و تا سال ۲۰۱۴ عرضه شد. پخش انیمه Naruto نیز از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تا سال ۲۰۰۷ ادامه داشت و سری اصلی ناروتو در ۲۲۰ قسمت تولید شده است. در ادامه انیمه Naruto: Shippuden که دنباله انیمه ناروتو بود، در سال ۲۰۰۷ پخش آن آغاز شد و پخش آن تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. این انیمه در ۵۰۰ قسمت تولید شده است.

سپس انیمه Boruto: Naruto Next Generations که تمرکز آن روی بروتو، پسر ناروتو است و اقتباسی از مانگا آن محسوب می‌شود، تولید شد که پخش آن در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و تا مارس ۲۰۲۳ ادامه داشته است و در مجموع شاهد تولید ۲۹۳ قسمت از این انیمه بوده‌ایم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 31 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.