اندیشه سینما عقب افتادن تاریخ اکران دو فیلم Transformers 7 و Star Trek 4 - اندیشه سینما

پارامونت از تغییر تاریخ اکران فیلم Transformers: Rise of the Beasts و همچنین قسمت جدید فیلم Star Trek خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پارامونت تاریخ اکران دو فیلم بزرگ آینده خود را تغییر داده است. فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار بود در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود، اما اکنون پارامونت اعلام کرد که اکران این فیلم اکشن یک سال عقب افتاده تا اکنون فیلم Transformers 7 برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شود. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد.

همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم و ران پرلمن برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم.

بندیکت کامبربچ در پوستر فیلم Star Trek Into Darkness

اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود. همچنین پارامونت اعلام کرد که قسمت جدید فیلم Star Trek دیگر قرار نیست در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) که اکنون به فیلم Transformers: Rise of the Beasts تعلق دارد، اکران شود و حالا فیلم Star Trek 4 با حدود ۶ ماه تأخیر قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.

در حال حاضر مشخص نیست که کریس پاین و دیگر بازیگران سه قسمت گذشته فیلم پیشتازان فضا در قسمت جدید این مجموعه باز خواهند گشت یا شاهد تغییر و ریبوت آن خواهیم بود. مت شکمن، کارگردان آثاری چون سریال WandaVision، سریال Game of Thrones و سریال فارگو، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Star Trek را بر عهده دارد. همچنین جاش فریدمن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Avatar 2 و فیلم War of the Worlds، به‌همراه کامرون اسکوئیرز با سابقه نوشتن فیلمنامه سریال وانداویژن، در حال بازنویسی فیلمنامه فیلم جدید پیشتازان فضا هستند.

پیش از این لیندزی بیر و جنوا رابرتسون-دووت وظیفه نوشتن نسخه اولیه فیلمنامه قسمت جدید فیلم Star Trek را بر عهده داشتند. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از بهار سال آینده آغاز شود. جی جی آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم باز خواهد گشت و بد ربات مسئولیت تولید فیلم را بر عهده دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 522 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها