اندیشه سینما عبور فروش جهانی فیلم The Exorcist: Believer از مرز ۱۰۰ میلیون دلار - اندیشه سینما

فیلم The Exorcist: Believer با وجود دریافت نقدهای بسیار منفی از منتقدان، در گیشه عملکرد درخشانی را تجربه کرده است.

اکران فیلم The Exorcist: Believer مدتی می‌شود که آغاز شده، اما این فیلم با نقدهای بسیار منفی منتقدان مواجه شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جن گیر جدید در گیشه عملکرد درخشانی را تجربه می‌کند. فروش جهانی فیلم جن گیر: مومن رسما از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. فیلم The Exorcist: Believer تاکنون بیش از ۱۰۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۴.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۳.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

فیلم جدید جن‌گیر با بودجه ۳۰ میلیون دلاری تولید شده و حالا عملکرد درخشانی در گیشه داشته است. البته یونیورسال و بلوم‌هاوس برای دریافت حق تولید و پخش فیلم چیزی نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کرده‌اند که این هزینه شامل دو دنباله دیگر از فیلم The Exorcist می‌شود و همچنین شایعاتی مبنی‌بر ساخت یک سریال اسپین‌آف از دنیای جن‌گیر و همچنین اضافه شدن آن به پارک تفریحی Halloween Horror Nights شنیده می‌شود.

فیلم The Exorcist: Believer درواقع دنباله مستقیم فیلم جن‌گیر است که با سیاستی مشابه سه‌گانه اخیر فیلم هالووین تولید شده است. دیوید گوردون گرین، کارگردان سه‌گانه اخیر فیلم Halloween وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جن‌گیر: مومن را بر عهده داشته که پیتر ساتلر در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک به او کمک کرده است. لسلی اودم جونیور، لیدیا جیوت، اولیویا اونیل، جنیفر ندلز، نوربرت لئو بوتس و آن داود از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Exorcist: Believer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم The Exorcist: Deceiver که دنباله فیلم The Exorcist: Believer است، برای اکران در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ (۲۹ فروردین ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 451 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 25 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.