اندیشه سینما عبور تعداد مشترک های دیزنی پلاس از ۱۱۸ میلیون نفر - اندیشه سینما

دیزنی پلاس حالا بیشتر از ۱۱۸ میلیون مشترک دارد؛ عددی که به خوبی نشان می‌دهد چه‌قدر این شبکه‌ی آنلاین موفق بوده است.

شبکه آنلاین دیزنی پلاس به ۱۱۸.۱ میلیون مشترک رسید که رشد ۶۰ رصدی نسبت به اکتبر سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد. دیزنی به‌شدت از این موفقیت راضی است و به جذابیت آثار خود برای مخاطب جهانی اطمینان دارد. دیزنی پلاس حالا پشت سر آمازون پرایم ویدیو و نتفلیکس، یکی از موفق‌ترین سرویس‌های آنلاین استریمینگ محتوا محسوب می‌شود. آثار مارول، آرشیو غنی دیزنی، انیمیشن‌های پیکسار و سریال مندلورین قطعا تاثیر قابل توجهی روی شکل‌گیری این موفقیت داشتند.

در آن سو شبکه Hulu که فعالیت جهانی ندارد و مخصوص آمریکا است، به ۷۲.۶ میلیون مشترک رسید. البته نسخه‌ی گران‌تر این سرویس استریمینگ که The Hulu + Live TV نامیده می‌شود، اندکی افت کرد و حالا ۴ میلیون مشترک دارد. در همین حین با اینکه تعداد مشترک‌های دیزنی پلاس بیشتر شده، میانگین پرداخت پول توسط هرکدام از آن‌ها به مخاطب کاهش یافت. در حقیقت وقتی دیزنی پلاس حدودا ۱۰۳ میلیون مشترک داشت، هر نفر ماهانه به‌صورت میانگین به دیزنی ۴.۵۲ دلار پول می‌داد. اما حالا آن عدد تا ۴.۱۲ دلار پایین آمد. چون بسیاری از مشترک‌های جدید، متعلق به کشورهایی هستند که هزینه‌ی اشتراک در آن‌ها پایین‌تر است.

دیزنی می‌خواهد تا سال مالی ۲۰۲۳،‌ تعداد کشورهای مقصد دیزنی پلاس را حدودا دو برابر کند تا بتواند تعداد مشترک‌ها را به‌شدت افزایش بدهد. طی ۲۴ ساعت آتی قرار است محتواهای هیجان‌انگیز زیادی به شبکه آنلاین دیزنی پلاس اضافه بشوند؛ همچون ۱۳ فیلم پرمخاطب مارول که بالاخره نسخه‌ی IMAX آن‌ها در سرویس قرار می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 524 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.