اندیشه سینما شروع ماجراجویی پرسی جکسون در تریلر جدید سریال Percy Jackson - اندیشه سینما

تیزر تریلر جدیدی از سریال Percy Jackson and the Olympians توسط دیزنی پلاس منتشر شده است.

دیزنی پلاس، تریلری جدید از سریال Percy Jackson and the Olympians، اقتباسی از مجموعه کتاب‌های ریک ریوردن را منتشر کرده است. دو قسمت اول این سریال در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پلتفرم استریمینگ دیزنی پلاس به نمایش در خواهد آمد. در تریلر جدید پرسی جکسون و المپیایی‌ها نشان داده می‌شود که پرسی جکسون و دوستانش پس از مواجه شدن با چالش‌ها و موجودات افسانه‌ای، متوجه می‌شوند رعد و برق زئوس دزدیده شده است و پرسی جکسون به‌عنوان مظنون اصلی خدایان شناخته شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده، سریال Percy Jackson داستان پرسی جکسون، نیمه خدا ۱۲ ساله را روایت می‌کند که به‌تازگی در حال فهمیدن قدرت‌های شگفت انگیز جدیدش است. درحالی‌که زئوس، خدای آسمان او را به دزدیدن رعد و برق اصلی خود متهم می‌کند. حال پرسی جکسون باید سراسر آمریکا را به‌دنبال آن بگردد و نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید سریال Percy Jackson and the Olympians باشید:

پوستر جدید سریال Percy Jackson and The Olympians

واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود، لیا ساوا جفریس در نقش آنابث چیس، لنس ردیک در نقش زئوس، توبی استیونز در نقش پوزیدون، جیسون منتزوکس، ویرجینیا کول، لین-منوئل میرندا، گلین ترمن، مگان مولالی، جی دپلاس، تیموتی آماندسون، جیسون گری-استنفورد و تیم شارپ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Percy Jackson and the Olympians حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال Percy Jackson and the Olympians به عهده جیمز بابین است که براساس فیلمنامه‌ای به نویسندگی مشترک ریک ریوردن و جان استاینبرگ، اقتباسی نخستین قسمت از مجموعه کتاب‌های پرطرفدار ریک ریوردن با عنوان Camp Half-Blood Chronicles است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز ریوردن، بوبین، اشتاینبرگ، دن شوتز، ربکا ریوردن، برت سالکه، مونیکا اوسو-برین، جیم رو، گروه گاتهام به نام‌های الن گلدسمیت-وین، جرمی بل و دی‌جی گلدبرگ هستند. تلویزیون قرن بیستم نیز تولید این سریال را به عهده دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.