اندیشه سینما شروع تولید فیلم Mortal Kombat 2 - اندیشه سینما

با اعلام تاد گانر، کار تولید فیلم Mortal Kombat 2 رسما آغاز شده است.

به‌تازگی، تاد گانر، تهیه‌کننده‌ی Mortal Kombat 2 در توییتر از شروع پروسه‌ی تولید این فیلم با همکاری شرکت نیو لاین سینما خبر داده است. گانر در پست توییتری خودش گفت که عوامل سازنده از اشتباهات قسمت اول درس گرفته‌اند و قصد دارند بهترین Mortal Kombat 2 ممکن را تولید و اکران کنند. تا به این لحظه، شرکت برادران وارنر هنوز تاریخ اکران رسمی دنباله‌ی فیلم Mortal Kombat را اعلام نکرده است. اولین فیلم از این مجموعه‌ی سینمایی تازه‌ی مورتال کامبت در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شد.

سایمون مک‌کوید وظیفه‌ی کارگردانی Mortal Kombat 2 را برعهده دارد. کار تدوین فیلمنامه را هم جرمی اسلتر انجام خواهد داد. بد نیست بدانید که اسلتر، نویسنده‌ی سریال Moon Knight بود. در مورد بازیگران هم، لوئیس تان در نقش کول یانگ، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، جاش لاوسون در نقش کینو، تادانابو آسانو در نقش لرد ریدن، مکاد بروکس در نقش جکس، لودی لین در نقش لیو کنگ، چین هان در نقش شنگ سونگ، جو تسلیم در نقش بی-هان و ساب زیرو، هیروکی سانادا در نقش هانزو هاساشی و اسکورپیون و مکس هانگ در نقش کونگ لاو برای ایفای نقش در Mortal Kombat 2 بازخواهند گشت.

همچنین، دنباله‌ی MK میزبان چند بازیگر جدید از جمله کارل اربن در نقش جانی کیج، ادلین رادولف در نقش کیتانا، تاتی گابریل در نقش جید، مارتین فورد در نقش شاو کان، دیمون هریمن در نقش کوان چی، دزموند چیام در نقش جرود و آنا تو نوئن در نقش سیندل خواهد بود.

جزئیات بیشتری از فیلم Mortal Kombat 2 دردسترس نیست و همچنان برای دریافت اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم.

آیا فیلم Mortal Kombat را تماشا کردید؟ به نظر شما MK2 می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 239 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 24 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.