اندیشه سینما سقوط هواپیما در کوهستان در تریلر جدید فیلم Society of the Snow نتفلیکس - اندیشه سینما

نتفلکیکس تریلر جدیدی از فیلم Society of the Snow از جمله رقیبان اصلی بخش بهترین فیلم بین‌المللی اسکار منتشر کرده است. 

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Society of the Snow منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی دومین تریلر فیلم انجمن برف را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد تصاویری از اتفاقات این فیلم هستیم که در طول آن شخصیت‌های فیلم در داخل یک کوهستان در آمریکای لاتین سقوط می‌کنند و حالا باید برای بقا مبارزه کنند. فیلم Society of the Snow براساس رمانی به همین نام و براساس یک داستان واقعی ساخته شده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Society of the Snow یک فیلم اسپانیایی زبان است که داستان پرواز ۵۷۱ نیروی هوایی اروگوئه را در سال ۱۹۷۲ دنبال می‌کند که در کوه‌های آند در شیلی دچار سانحه می‌شود و سقوط می‌کند. حالا ۱۶ سرنشین باقی‌مانده این پرواز باید برای بقا مبارزه کنند و امیدوار باشند پیش از آنکه توسط سرما و برف کشته شوند، نجات پیدا کنند. فیلم انجمن برف برای اولین‌بار در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد و با تحسین منتقدان مواجه شد. این فیلم به‌عنوان نماینده اسپانیا در بخش بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۴ انتخاب شده است.

 خوان آنتونیو بایونا، کارگردان آثاری چون فیلم The Orphanage، فیلم The Impossible، فیلم A Monster Calls، فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom ، دو قسمت از سریال Penny Dreadful و دو قسمت از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Society of the Snow را بر عهده داشته است. انزو وگرینیک رولدان، ماتیاس ریکالت، آگوستین پاردلا، فلیپ گونزالز اوتانو، لوسیانو چاتون و آگوستین دلا کورته از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم انجمن برف حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Society of the Snow در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۴ دی ۱۴۰۲) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. پیش از آن این فیلم در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در اسپانیا و چند سینما منتخب در آمریکا نمایش داده خواهد شد. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 23 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.