اندیشه سینما ساخت سریال جان اف کندی توسط نتفلیکس و نویسنده Killers of the Flower Moon - اندیشه سینما

نتفلیکس و اریک راث، نویسنده فیلم Killers of the Flower Moon در حال همکاری برای ساخت سریالی براساس جان اف کندی هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس در حال ساخت سریال زندگینامه دیگری براساس یکی از شخصیت‌های سیاسی است. ورایتی براساس گفته منابعش گفت که نتفلیکس در حال ساخت یک سریال محدود براساس زندگی جان اف کندی، رئیس جمهور سابق آمریکا است. این سریال براساس رمان تحسین شده JFK: Coming Of Age In The American Century, 1917-1956 اثر فردریک لاجوال تولید خواهد شد.

این رمان در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است که درواقع دارای دو بخش است. اولین قسمت زندگی او از زمان تولد تا زمان تبدیل او به‌عنوان سناتور جوان آمریکایی از ماساچوست را بررسی می‌کند. اریک راث به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در این پروژه حضور دارد. پیتر چرنین و جنو تاپینگ از شرکت Chernin Entertainment در سریال JFK نقش خواهند داشت. در حال حاضر نتفیلکس به‌دنبال استخدام شورانر برای سریال زندگینامه جان اف کندی است.

اریک راث

اریک راث پیش برای نوشتن فیلمنامه فیلم Forrest Gump یک جایزه اسکار دریافت کرده بود و برای نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم The Insider، فیلم مونیخ، فیلم The Curious Case of Benjamin Button، فیلم A Star Is Born و فیلم Dune به‌عنوان نویسنده فیلمنامه و برای فیلم Mank به‌عنوان تهیه‌کننده ۶ بار دیگر نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. راث اخیرا فیلمنامه فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و فیلم Here به کارگردانی رابرت زمکیس را نوشته است.

منابع نزدیک سریال جان اف کندی را به نسخه آمریکایی سریال The Crown توصیف کرده‌اند که در این سریال شاهد زندگی ملکه الیزابت دوم در دوره‌های مختلف هستیم. در حال حاضر مشخص نیست که این موضوع به معنای ساخت سریال جان اف کندی در دوره‌های مختلف و استفاده از بازیگران متفاوت باشد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 17 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.