اندیشه سینما ریبوت سریال The Office در دست ساخت است - اندیشه سینما

شبکه NBC به‌دنبال ساخت ریبوت سریال The Office است و سازنده نسخه آمریکایی این سیتکام کمدی برای ساخت ریبوت آن باز خواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت ریبوت سریال The Office یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شده است. رسانه Puck گزارش داد گرگ دنیلز که پیش از این نسخه آمریکایی سریال آفیس را ساخته بود، حالا در حال کار روی ریبوت این سریال سیتکام و کمدی محبوب است. سریال The Office درواقع خود براساس یک سریال سیتکام کمدی بریتانیایی به همین نام تولید شده است. در هر حال مراحل تولید سریال تا زمان پایان اعتصابات بازیگران و نویسندگان آغاز نخواهد شد.

پس از پایان این اعتصابات، روند تولید ریبوت سریال The Office مثل استخدام نویسندگان و بازیگران آغاز می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و در این مرحله اعلام نشده است که آیا باید منتظر بازگشت بازیگری از سریال اصلی هم باشیم یا نه. سریال آفیس که یکی از محبوب‌ترین و تحسین شده‌ترین سریال‌های سیتکام کمدی تاریخ تلویزیون است، در می ۲۰۱۳ به کار خودش پایان داد و حالا پس از بیش از یک دهه شبکه NBC به‌دنبال ریبوت آن است.

استیو کارل، رین ویلسون، جان کرازینسکی، جینا فیشر، بی جی نواک، اد هلمز، ایمی رایان، میندی کالینگ، کریگ رابینسون، جیمز اسپیدر، الی کمپر و کاترین تیت از جمله بازیگران سریال The Office هستند که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. سریال آفیس همچنین نامزد دریافت ۴۲ جایزه امی شده بود و ۵ جایزه امی هم برده است. گرگ دنیلز که برای ساخت سریال Parks and Recreation هم شناخته می‌شود، طی سال‌های گذشته سریال Upload برای شبکه آمازون و سریال Spcae Force برای شبکه نتفلیکس را تولید کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 26 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.