اندیشه سینما رونمایی از تاریخ پخش فصل سوم سریال چاکی - اندیشه سینما

شبکه Syfy با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر پخش فصل سوم سریال Chucky باشند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ پخش فصل سوم سریال Chucky (چاکی) شبکه Syfy به شیوه کاملا متفاوتی اعلام شده است. چاکی با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این سریال ترسناک در پاییز سال جاری بازمی‌گردد. تیم سازنده از گنجاندن تهدید‌ها و ناسزاهای کافی در فصل سوم اطمینان حاصل کرده است. این عروسک قاتل اظهار داشت که تا زمانی که «تک‌تک شما نفرت‌انگیزها به تماشای سریال ننشینید»، آرام نمی‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که رسانه Entertainment Weekly گزارش داد، فصل سوم سریال Chucky در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳) تقدیم طرفدارها خواهد شد. چاکی در کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که یک پلتفرم ظرفیت نمایش او را نخواهد داشت و فصل ۳ در شبکه‌های Peacock، سای‌فای و USA به نمایش درمی‌آید. این عروسک قاتل در ادامه به بازگشت جنیفر تیلی اشاره داشت و کنفرانس را با تهدید روزنامه‌نگاری به پایان برد که سؤالی مسخره را مطرح کرد.

پوستر فصل سوم سریال Chucky

دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های Child’s Play (بازی بچگانه) وظیفه خلق سریال Chucky را برعهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را دنبال می‌کند. این محصول تلویزیونی به موضوعاتی نظیر قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می‌کند که خود را درگیر قتل‌های زنجیره‌ای می‌بینند. استقبال پرشور طرفدارها و منتقدها از فصل دوم باعث شد تا فصل سوم سریال چاکی رسما چراغ سبز تولید دریافت کند.

سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌هایی بود که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال ترسناک در بین ۱۰ سریال برتر درام شبکه‌های کابلی بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله قرار گرفت. زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در سریال چاکی به ایفای نقش می‌پردازند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز ازجمله بازیگرهایی بودند که به‌عنوان مهمان در این نمایش حضور پیدا کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 21 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.