اندیشه سینما حمایت دوباره تیم برتون از جانی دپ - اندیشه سینما

تیم برتون، کارگردان معروف هالیوود یک بار دیگر از جانی دپ حمایت کرد.

تیم برتون که پیش از این با جانی دپ در فیلم‌هایی چون اد وود (Ed Wood)، ادوارد دست‌قیچی (Edward Scissorhands)، سوار بی‌سر (Sleepy Hollow)، سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت (Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street)، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی (Charlie and the Chocolate Factory) و چند فیلم دیگر همکاری کرده بود، در مصاحبه اخیر خودش با رسانه ایندیپندنت درباره حواشی پیرامون زندگی شخصی این بازیگر اظهارنظر دیگری کرده و از او دوباره حمایت کرده است.

تیم برتون ود جانی دپ در حال نگاه کردن به یک نقطه

برتون در مورد اتهاماتی که به دپ وارد شده واکنش نشان داده است و به این پرسش پاسخ داد که آیا هجوم جمعیت به قهرمان جوان ادوارد دست‌قیچی شباهتی به سرگذشت دپ دارد یا نه، گفت:‌ «نکته این است وقتی بچه بودم، همیشه تصویری از اهالی خشمگین دهکده در فرانکنشتاین در ذهن داشتم. همیشه جامعه را به‌عنوان یک دهکده خشمگین تصور می‌کردم. در دنیا‌ی امروز بیشتر و بیشتر با آن رو‌به‌رو می‌شوید. یک پویایی قوی و همچنین بسیار عجیب میان انسان‌ها وجود دارد، یک ویژگی انسانی که چندان دوستش ندارم و درکش نمی‌کنم.»

به‌دلیل اتهامات خشونت خانگی از سوی امبر هرد، همسر سابقش وجهه دپ در هالیوود به‌سرعت دگرگون شد و به‌عنوان یک شخص ناشایست در هالیوود شناخته شد. او برای اثبات بی‌گناهی خود مجبور شد دو مرتبه در دادگاه حضور پیدا کند، اما پس از پیروزی بر امبر هرد در ویرجینیا، او هنوز به پروژه بزرگی اضافه نشده است. ماجرا قبل از دادگاه از این قرار بود که دپ به همسر سابقش آسیب زده بود، اما پس از ارائه مدارکی بر علیه امبر هرد، نگرش‌ها به نفع دپ تغییر کرد و او در دادگاه پیروز شد.

برتون در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه با ددلاین گفته بود که رابطه ویژه‌ای با دپ دارد. او همچنین اعلام کرد: «اولین‌بار وقتی ادوارد دست‌قیچی را می‌ساختم با او ملاقات کردم. دپ کمی به من شبیه بود، نوعی از زندگی حومه‌ای افرادی که از خانواده‌های متوسط بودند، به هر حال به‌نوعی با یک دیگر ارتباط برقرار کردیم.»

جانی دپ و تیم برتون در حال لبخند زدن

همچنین برتون قبلاً به امکان همکاری دوباره با دپ اشاره کرده بود و گفته بود که با خوشحالی با این بازیگر همکاری می‌کند. او گفت: «اگر چیز مناسبی در دسترس باشد.» شاید نفرت مشترک دپ و برتون از دیزنی باعث شود که آن‌ها دوباره همکاری کنند و یک فیلم جدید و اصیل را تولید کنند. امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 15 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.