اندیشه سینما جرمی رنر و هیلی استاینفلد در اولین ویدیو سریال Hawkeye - اندیشه سینما

اولین ویدیو رسمی سریال Hawkeye منتشر شده است که در آن جرمی رنر و هیلی استاینفلد در مورد مشکل اصلی کلینت بارتون بحث می‌کنند.

پخش سریال Hawkeye از هفته آینده از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی سریال هاکای منتشر شده است. در این ویدیو کلینت بارتون با بازی جرمی رنر و کیت بیشاپ با بازی هیلی استاینفلد در حال تلاش برای فرار از میان مردم هستند و در ادامه یک کودک از دیدن نسخه کاستوم پوشیده مرد مورچه‌ای هیجان‌زده می‌شود، اما هاکای واقعی توجه او را جلب نمی‌کند و حالا موضوع بحث کیت بیشاپ با کلینت بارتون می‌شود و شاهد صحنه بامزه‌ای هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال هاکای پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame جریان دارد که کلینت بارتون تلاش می‌کند تا شب کریسمس را با خانواده‌اش سپری کند، اما شخصی با لباس رونین توجه او را جلب می‌کند و در ادامه متوجه می‌شود این شخص کیت بیشاپ است و حالا باید برای کشف و خنثی کردن یک توطئه جنایتکارانه با یکدیگر همکاری کنند. علاوه‌بر ویدیو، مارول یک پوستر رسمی و ۳ پوستر شخصیت از سریال Hawkeye را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این ۴ پوستر نیز باشید:

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو)، زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، لیندا کاردلیانی، آوا روسو، بن ساکاموتو و کید وودوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک در سریال هاکای نیز شنیده می‌شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند. سریال Hawkeye در ۶ قسمت تولید شده است.

پخش سریال Hawkeye با انتشار همزمان دو قسمت اول از روز چهارشنبه، ۲۴ نوامبر (۳ آذر) از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 538 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.