اندیشه سینما تلاش گل گدوت برای جلوگیری از بحران جهانی در تریلر فیلم Heart of Stone - اندیشه سینما

شبکه نتفلیکس در رویداد Tudum تریلر جدیدی از فیلم اکشن Heart of Stone با نقش‌آفرینی گل گدوت را به نمایش گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس در رویداد Tudum تریلر جدیدی از فیلم Heart of Stone (سنگدل) را پخش کرد. این تریلر ریچل استون با نقش‌آفرینی گل گدوت را نشان می‌دهد که به‌عنوان یک مأمور اطلاعاتی در نقاط مختلف جهان فعالیت می‌کند تا اینکه یک شی قدرتمند با نام The Heart به سرقت می‌رود و باعث یک بحران بزرگ بین‌المللی می‌شود. این فیلم اکشن در تاریخ ۲۰ مرداد (۱۱ اوت) از نتفلیکس به نمایش در می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

تام هارپر سکان هدایت فیلم Heart of Stone را در دست داشت و گرگ روکا، نویسنده برنده جایزه آیزنر و آلیسون شرودر فیلم‌نامه آن را قلم زدند. این فیلم همکاری دیگری را برای گرگ روکا و نتفلیکس رقم می‌زند که قبلا در فیلم The Old Guard (نگهبانانی از دیرباز) مشارکت داشتند. فیلم ابرقهرمانی نگهبانانی از دیرباز با نقش‌آفرینی شارلیز ترون در سال ۲۰۲۰ روی پرده سینما رفت و نتفلیکس پس از موفقیت‌های فیلم به تولید دنباله آن چراغ سبز نشان داد.

دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت Skydance به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Heart of Stone فعالیت داشتند و دانا گلدبرگ و دان گرنجر از طرف شرکت اسکای‌دنس بر پروژه نظارت می‌کردند. گل گدوت نه‌تنها در این فیلم به ایفای نقش پرداخت، بلکه به‌همراه یارون وارسانو، بانی کورتیس، جولی لین از شرکت Pilot Wave وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده داشت. تام هارپر، گرگ روکا و پتی ویتچر نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 18 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.