اندیشه سینما تلاش هرکول پوآرو برای حل معمای قتل در پوسترهای فیلم A Haunting in Venice - اندیشه سینما

شرکت ۲۰th Century پوسترهای جدیدی از فیلم A Haunting in Venice را در آستانه اکران آن منتشر کرد.

شرکت ۲۰th Century پوسترهای جدیدی از فیلم A Haunting in Venice (یک جن‌زدگی در ونیز) را منتشر کرد که دوباره کنت برانا را در نقش کارآگاه هرکول پوآرو قرار می‌دهد. پوسترهای آیمکس و سینما دالبی با آغاز فروش بلیت‌های این فیلم رازآلود منتشر شد که تلاش هرکول پوآرو برای حل معمای یک قتل اسرارآمیز در ونیز را نشان می‌دهند. این فیلم به کارگردانی کنت برانا برای اکران در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است.

پوستر آیمکس فیلم A Haunting in Venice

پوستر سینما دالبی فیلم A Haunting in Venice

در خلاصه داستان فیلم A Haunting in Venice می‌خوانیم: «وقایع این فیلم معمایی در جشن همه قدیسین در ونیز وهم‌آلود پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. کارآگاه هرکول پوآرو که اکنون بازنشسته شده است و در تبعیدی خودخواسته در محسورکننده‌ترین شهر جهان زندگی می‌کند، با اکراه در یک جلسه احضار ارواح در کاخی خالی از سکنه و جن‌زده شرکت می‌کند. زمانی‌که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، کارآگاه به دنیای سایه‌ها و رازها کشانده می‌شود».

کنت برانا پس از فیلم A Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) و فیلم Death on the Nile (مرگ روی نیل) دوباره نقش کارآگاه هرکول پوآرو را در فیلم A Haunting in Venice تکرار می‌کند. تینا فی نقش آریادنه الیور، جیمی درنان نقش دکتر لزلی فریر، کایل آلن نقش ماکسیم جرارد، جود هیل نقش لئوپولد فریر، کامیل کوتین نقش اولگا سمینوف، اما لرد نقش دزدمونا هالند، علی خان نقش نیکولاس هالند، ریکاردو اسکامارچو نقش ویتال پورتفولیو، کلی رایلی نقش رونا دریک و میشل یئو نقش جویس رینولدز را در فیلم یک جن‌زدگی در ونیز بازی می‌کنند.

کنت برانا سکان هدایت فیلم A Haunting in Venice را در دست داشت و مایکل گرین فیلم‌نامه آن را قلم زد. این فیلم براساس رمان Hallowe’en Party (جشن هالووین) نوشته آگاتا کریستی ساخته شده است که در نوامبر ۱۹۶۹ توسط انتشارات Collins Crime Club به چاپ رسید. کنت برانا نه‌تنها وظیفه کارگردانی و نقش‌آفرینی در این فیلم را برعهده داشت، بلکه به‌همراه سیمون کینبرگ، جودی هافلاند و ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 10 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.