اندیشه سینما تلاش برای مقابله با چاکی در تریلر فصل سوم سریال Chucky - اندیشه سینما

حساب توئیتر چاکی تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Chucky را پخش کرد که در ۲ بخش از شبکه‌های Syfy و USA Network پخش می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Chucky (چاکی) در حساب ایکس (توئیتر سابق) مجموعه پخش شده است. این ویدیو تلاش برای مقابله با چاکی را نشان می‌دهد که به‌عنوان اسباب‌بازی پسر کوچک رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شده است. نیمه نخست فصل سوم سریال چاکی در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) از شبکه Syfy و USA Network تقدیم طرفدارها می‌شود و نیمه دوم در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

پوستر فصل سوم سریال Chucky

دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های Child’s Play (بازی بچگانه) وظیفه خلق سریال Chucky را برعهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را دنبال می‌کند. این محصول تلویزیونی به موضوعاتی نظیر قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می‌کند که خود را درگیر قتل‌های زنجیره‌ای می‌بینند. استقبال پرشور طرفدارها و منتقدها از فصل دوم باعث شد تا فصل سوم سریال چاکی رسما چراغ سبز تولید دریافت کند.

زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در سریال چاکی به ایفای نقش می‌پردازند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز ازجمله بازیگرهایی بودند که به‌عنوان مهمان در این اثر حضور پیدا کردند. سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌هایی بود که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال درام اسلشر ترسناک در بین ۱۰ سریال برتر درام شبکه‌های کابلی بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله قرار گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.