اندیشه سینما تصاویر فصل سوم سریال Chucky با نمایش زندگی چاکی در کاخ سفید - اندیشه سینما

شبکه سای‌فای تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Chucky را منتشر کرد که کمین چاکی در کاخ سفید را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Chucky (چاکی) شبکه‌های Syfy و USA Network منتشر شده است. این تصاویر زندگی چاکی در کاخ سفید را نشان می‌دهند که اکنون به اسباب‌بازی پسر کوچک رئیس جمهور آمریکا تبدیل شده است. این تصاویر دوون ساوا را نیز به نمایش می‌گذارند که نقش رئیس جمهور را بازی می‌کند. فصل ۳ این سریال کمدی ترسناک در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) پخش می‌شود.

دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های Child’s Play (بازی بچگانه) وظیفه خلق سریال Chucky را برعهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را دنبال می‌کند. این محصول تلویزیونی به موضوعاتی نظیر قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می‌کند که خود را درگیر قتل‌های زنجیره‌ای می‌بینند. استقبال پرشور طرفدارها و منتقدها از فصل دوم باعث شد تا فصل سوم سریال چاکی رسما چراغ سبز تولید دریافت کند.

سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌هایی بود که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن رفت. فصل دوم این سریال ترسناک در بین ۱۰ سریال برتر درام شبکه‌های کابلی بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله قرار گرفت. زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در سریال چاکی به ایفای نقش می‌پردازند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز ازجمله بازیگرهایی بودند که به‌عنوان مهمان در این اثر حضور پیدا کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 167 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.