اندیشه سینما تریلر فیلم بدون دیالوگ Silent Night پخش شد؛ اکشن جدید جان وو - اندیشه سینما

اینترتینمنت ویکلی اولین تریلر فیلم Silent Night به کارگردانی جان وو را پخش کرد که تلاش پدری رنج‌دیده برای گرفتن انتقام مرگ پسرش را نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رسانه اینترتینمنت ویکلی نخستین تریلر فیلم Silent Night (شب خاموش) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. جان وو، کارگردان فیلم Face/Off (تغییر چهره) و فیلم Broken Arrow (پیکان‌های شکسته) پس از دو دهه دوری از هالیوود برای کارگردانی این فیلم اکشن بازگشته است. فیلم شب خاموش با نقش‌آفرینی جول کینامان برای اکران در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۲ (۱ دسامبر ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر فیلم Silent Night

در خلاصه داستان فیلم اکشن انتقام‌جویانه Silent Night می‌خوانیم: «این فیلم ماجراهای پدری رنج‌دیده با نام گودلاک را دنبال می‌کند که در شب کریسمس شاهد مرگ پسر خردسالش در جریان تیراندازی یک گروه خلافکاری است. گودلاک پس از بهبودی از جراحات ناشی از این حادثه که به‌قیمت ازدست‌دادن صدایش تمام می‌شود، مأموریتی مرگبار برای خون‌خواهی را برنامه‌ریزی می‌کند و برای گرفتن انتقام مرگ پسرش برنامه تمرینی دشواری را آغاز می‌کند».

کید کادی، هارولد تورس و کاتالینا ساندینو مورنو درکنار جول کینامان در فیلم Silent Night نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم اکشن در مکزیکوسیتی فیلم‌برداری شد و جالب اینکه هیچ دیالوگی ندارد. در گذشته جان وو اعلام کرد که این فیلم از «موسیقی به‌جای کلام» به‌عنوان بخشی از داستان‌سرایی بصری خود استفاده می‌کند. این فیلم بودجه به‌مراتب کمتری نیز نسبت‌به سایر فیلم‌های سینمایی آمریکایی دارد. رابرت آرچر فیلم‌نامه فیلم شب خاموش را قلم زده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 3 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.