اندیشه سینما تایید ساخت فصل دوم انیمه Oshi no Ko - اندیشه سینما

با پایان یافتن پخش فصل اول انیمه Oshi no Ko، استودیو دوجا کوبو رسما اعلام کرد این انیمه برای فصل دوم تمدید شده است.

امشب قسمت یازدهم و پایانی فصل اول انیمه Oshi no Ko پخش شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه اوشی نو کو برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. استودیو دوجا کوبو، سازنده این انیمه از تمدید انیمه Oshi no Ko برای فصل دوم خبر داده است و به همین منظور یک تریلر کوتاه از فصل دوم این انیمه که آن را می‌توانید در یوتیوب تماشا کنید، منتشر کرده و همچنین یک پوستر هم از فصل دوم انیمه اوشی نو کو منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر تایید ساخت فصل دوم انیمه Oshi no Ko

انیمه Oshi no Ko اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر آکا آکاساکا و منگو یوکواری است که تاکنون ۱۱ جلد از آن چاپ و منتشر شده که انتشار آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و همچنان هم ادامه دارد. همچنین جلد دوازدهم این مانگا برای انتشار در طول سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. انیمه اوشی نو کو داستان یک پزشک و بیماری را دنبال می‌کند که به‌عنوان دوقلو یک آیدل معروف ژاپنی به نام آی هوشینو دوباره متولد می‌شوند.

دایکسی هیرماکی وظیفه کارگردانی و جین تاناکا وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Oshi no Ko را بر عهده دارند که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم این انیمه نیز بازگردند. تاکئو اوتسوکا، یومی اوچیاما، کنت ایتو، تومویو تاکایاناگی، مگومی هان، ماناکا ایوامی، ریه تاکاهاشی و هیسائو اگاوا از جمله صداپیشگان انیمه Oshi no Ko هستند. در حال حاضر تاریخی برای شروع پخش فصل دوم این انیمه اعلام نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 295 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 29 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.