اندیشه سینما تایید بازگشت بندیکت کامبربچ برای نقش دکتر استرنج در یک فیلم آینده مارول - اندیشه سینما

بندیکت کامبربچ در مصاحبه اخیرش تایید کرد که او قرار است سال آینده برای بازی در یک فیلم از دنیای سینمایی مارول برای نقش دکتر استرنج جلوی دوربین برود.

پس از پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness و نقش بستن چشم سوم روی سر دکتر استرنج و ورود کلیا با بازی شارلیز ترون، هنوز ماجراجویی بعدی این شخصیت محبوب دنیای سینمایی مارول مشخص نشده اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا طرفداران دکتر استیون استرنج می‌توانند منتظر داستان بعدی این شخصیت باشند. بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در مصاحبه با JW3 Speaker Series تایید کرد که او قرار است به‌زودی دوباره این نقش را در MCU بازی کند.

کامبربچ اطلاعات خیلی زیادی را به اشتراک نگذاشت و تنها تایید کرد که او قرار است برای نقش دکتر استرنج در یک فیلم از دنیای سینمایی مارول که سال آینده میلادی جلوی دوربین خواهد رفت، جلوی دوربین برود و بازی کند. در حال حاضر ساخت فیلم Doctor Strange 3 رسما تایید نشده است و همچنین باتوجه‌به تأخیر فیلم Avengers: The Kang Dynasty تا سال ۲۰۲۶، نباید منتظر شروع فیلم‌برداری آن در سال ۲۰۲۴ باشیم و بعید است که زودتر از سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

بندیکت کامبربچ با صورتی آشفته در نقش دکتر استرنج در خیابان در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

در هر حال گزینه اول می‌تواند فیلم Fantastic Four باشد که قرار است اوایل سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین برود، اما باز هم شک و شبهه در مورد آن وجود دارد. گزینه دوم و محتمل‌تر فیلم Blade است که می‌تواند حضور دکتر استرنج در آن منطقی باشد؛ چرا که بسیاری اعتقاد دارند مارول در حال ایجاد زمینه‌سازی برای ساخت فیلم Midnight Sons است که شخصیت‌هایی مثل دکتر استرنج و بلید بخشی از گروه میدنایت سانز هستند.

در هر حال اعتصاب نویسندگان همچنان ادامه دارد و وضعیت بسیاری از آثار دنیای سینمایی مارول به همین علت نامشخص و مبهم است. بندیکت کامبربچ اخیرا در آثاری چون فیلم The End We Start From، فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون و فیلم The Book of Clarence بازی کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 6 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.