اندیشه سینما تأخیر اکران فیلم Freelance با نقش‌آفرینی جان سینا - اندیشه سینما

فیلم Freelance با نقش‌آفرینی جان سینا برای اجتناب از رقابت با فیلم Taylor Swift: The Eras Tour در گیشه با ۳ هفته تأخیر مواجه شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Freelance (آزاد) با نقش‌آفرینی جان سینا به تعویق افتاده است. این فیلم اکشن کمدی در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ (۶ اکتبر ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده بود، اما اکنون در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود. این فیلم برای اجتناب از رقابت با فیلم کنسرتی Taylor Swift: The Eras Tour (تیلور سوئیفت: تور دوره‌ها) در گیشه با ۳ هفته تأخیر مواجه شد.

در خلاصه داستان فیلم Freelance می‌خوانیم: «میسون پتیس، مأمور سابق نیروهای ویژه گرفتار یک کار پشت میزی بدون آینده شده است که با اکراه یک شغل آزاد برای تأمین امنیت کلر ولینگتون، روزنامه‌نگاری دلسرد حین مصاحبه با خوان ونگاس، رئیس جمهور دیکتاتور پالدونیا را برعهده می‌گیرد. درست در زمان به‌دست آوردن خبری دست اول یک کودتای نظامی رخ می‌دهد و این سه نفر باید دریابند که چگونه از یکدیگر و خطرات جنگل جان سالم به در ببرند».

جان سینا (بازیگر فیلم Fast X) در نقش میسون پتیس، الیسون بری (بازیگر سریال Community) در نقش کلر ولینگتون، خوان پابلو رابا (بازیگر سریال Narcos) در نقش رئیس جمهور خوان ونگاس، آلیس ایو (بازیگر فیلم Star Trek Into Darkness) در نقش همسر میسون، کریستین اسلیتر (بازیگر سریال Mr. Robot) در نقش رئیس میسون و مارتون چوکاش (بازیگر فیلم‌های The Lord of the Rings) ازجمله بازیگران فیلم Freelance به‌شمار می‌آیند.

پی‌یر مورل سکان هدایت فیلم Freelance را در دست داشت که کارگردانی فیلم Taken (ربوده‌شده)، فیلم From Paris with Love (از پاریس با عشق) و فیلم Peppermint (پپرمینت) را در کارنامه دارد. جیکوب لنتز فیلم‌نامه این فیلم را قلم زد و استیون ریچاردز، رنی تب، کریس تافین و کریس میلبرن به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت داشتند. شرکت Relativity Media تریلر جدیدی از این فیلم را پخش کرد که در کانال یوتیوب آن‌ها قابل مشاهده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 164 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 13 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.