اندیشه سینما بازگشت آرنولد شوارتزنگر به سینما با نقش‌آفرینی در فیلم اکشن مهیج Breakout - اندیشه سینما

آرنولد شوارتزنگر دوباره با نقش‌آفرینی در فیلم اکشن مهیج Breakout پس از ۴ سال به سینما باز خواهد گشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آرنولد شوارتزنگر برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی جدیدی با نام Breakout (گریز) انتخاب شده است. اسکات وا، کارگردان فیلم The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴) سکان هدایت این فیلم اکشن مهیج را در دست دارد و آرنولد شوارتزنگر نقش کاراکتری با نام تری رینولدز را بازی خواهد کرد. بنابر گزارش رسانه Deadline، تولید این فیلم در اواخر سال جاری در اروپای شرقی آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم Breakout آمده است: «وقتی دنیل در یک کشور خارجی به‌خاطر پاپوش افرادی ناشناس به ۲۵ سال زندان محکوم می‌شود، تری رینولدز برای نجات پسرخوانده‌‌ی خود از زندان می‌گریزد و باید در سریع‌ترین زمان ممکن و پیش از دستگیری توسط رئیس زندان از کشور فرار کند». ریچارد دوویدیو، نویسنده فیلم The Last Frontier (آخرین پیشتاز) و فیلم The Call (تماس) فیلم‌نامه این فیلم اکشن مهیج را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد.

شرکت‌های Anton و The Pier Productions وظیفه تولید فیلم Breakout را برعهده دارند. درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی از بازیگرها یا زمان انتشار جزئیات بیشتر در دست نیست. این نخستین حضور آرنولد شوارتزنگر در یک فیلم در ۴ سال اخیر خواهد بود که آخرین‌بار در فیلم Terminator: Dark Fate (نابودگر: سرنوشت تاریک) نقش‌آفرینی کرد. او در سریال FUBAR (فوبار) شبکه نتفلیکس و فیلم Kung Fury 2 (کونگ فیوری ۲) نیز بازی می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 26 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.