اندیشه سینما اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 پخش شد - اندیشه سینما

مارول استودیو در جریان کامیک کان برزیل اولین تیزر تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را پخش کرد که در آن شاهد نمایش آخرین ماجراجویی نگهبانان کهکشان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شده است. مارول استودیو در جریان کامیک کان برزیل امسال CCXP اولین تریلر این فیلم موردانتظار را منتشر کرد که پس از شروعی بامزه در آن شاهد نمایش احساسی آخرین ماجراجویی نگهبانان کهکشان هستیم. در طول تریلر پیتر کوئیل همچنان از فقدان گامورا ناراحت است، اما او به‌همراه دیگر اعضای گروهش باید با خطر جدید و بزرگی مواجه شود و از آن فرار نکنند.

در طول تریلر شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات فیلم Guardians of the Galaxy 3 از جمله بازگشت گامورا و چند شخصیت دیگر هستیم که در بخشی از آن برای اولین‌بار شاهد نمایش آدام وارلاک با بازی ویل پولتر و High Evolutionary با بازی چاکوودی ایووجی هستیم که این دو شخصیت قرار است با گروه نگهبانان کهکشان مبارزه کنند. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 2 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.