اندیشه سینما انتشار پوستر جدید انیمه Spy × Family Code: White با محوریت آنیا - اندیشه سینما

توهو پوستر جدید و IMAX انیمه Spy × Family Code: White را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت محبوب آنیا است.

مدتی می‌شود که پخش فصل دوم انیمه Spy x Family آغاز شده است و درکنار آن باید منتظر یک انیمه سینمایی براساس این انیمه محبوب باشیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از انیمه سینمایی جاسوس × خانواده منتشر شده است. استودیو توهو به‌تازگی پوستر جدیدی از انیمه Spy × Family Code: White منتشر کرده که درواقع پوستر IMAX این انیمه است که در آن شاهد آنیا با یک تفنگ اسباب بازی هستیم که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر IMAX انیمه Spy × Family Code: White

ویت استودیو و CloverWorks وظیفه تولید انیمه جاسوس x خانواده: کد سفید را بر عهده دارند و تاتسویا اندو، خالق آن به‌عنوان مدیر اجرایی در این انیمه نقش داشته است. تاکاشی کاتاگیری وظیفه کارگردانی و ایچیرو اوکوچی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Spy × Family Code: White را بر عهده دارند. تاکویا اگوچی، آتسومی تانزکای، سائوری هایامی، تومویا ناکامورا، کنتو کاکو، بانجو گینگا، شونسوکه تاکئوچی و کنیچیرو ماتسودا برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در قسمت سینمایی انیمه Spy x Family بازگشته‌اند.

تا به امروز ۱۰ قسمت از مانگا Spy × Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy × Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورجر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند که در آن باید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورجر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورجر دارای قدرت‌های تلپاتی است.

انیمه Spy × Family Code: White قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) در ژاپن اکران شود. فصل دوم انیمه Spy x Family در ۱۲ قسمت تولید شده است که قسمت چهارم فصل دوم این انیمه روز شنبه هفته آینده پخش خواهد شد. انیمه جاسوس x خانواده با همکاری ویت استودیو و CloverWorks تولید می‌شود که برای ساخت انیمه سینمایی آن نیز بازگشته‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 27 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.