اندیشه سینما انتشار تصاویر و پوسترهای جدید از فصل سوم سریال The Umbrella Academy - اندیشه سینما

نتفلیکس تصاویر و پوسترهای جدیدی از فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی تا حضور شخصیت‌های جدید هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و پوسترهای جدیدی از فصل سوم سریال The Umbrella Academy منتشر شده است. تمرکز این تصاویر که نتفلیکس اخیرا آن را منتشر کرده، روی اعضای آکادمی آمبرلا و گروه جدید آکادمی اسپارو است که درواقع در خط زمانی جدید، به‌جای آکادمی آمبرلا شاهد گروه آکادمی اسپارو خواهیم بود که ظاهری متحدتری مثل اعضای مردان ایکس دارند و دارای قدرت‌ها و توانایی‌های متفاوت‌تری هم هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فصل سوم سریال The Umbrella Academy را مشاهده کنید:

همچنین نتفلیکس دو پوستر از فصل سوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در آن‌ها شاهد اعضای آکادمی آمبرلا و آکادمی اسپارو هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها باشید:

پوستر آکادمی آمبرلا در فصل سوم سریال The Umbrella Academy

پوستر آکادمی اسپارو در فصل سوم سریال The Umbrella Academy

مطالب مرتبط:

    • نقد فصل اول سریال The Umbrella Academy
    • نقد فصل دوم سریال The Umbrella Academy – آکادمی آمبرلا

تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور، الیوت پیج، رابرت شیهان، ایدن گالاگر، کلم فیور، ریتو آریا، جاستین کرنول، جاستین مین، بریتنی اولدفورد، جیک اپستاین، جنسیس رودریگز، کزی دیوید و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Umbrella Academy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن بوده است و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy در روز چهارشنبه، ۲۲ ژوئن (۱ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 569 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 5 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها