اندیشه سینما انتشار اولین پوستر فصل چهارم سریال Westworld | تایید بازگشت جیمز مارسدن - اندیشه سینما

شبکه HBO به‌تازگی اولین پوستر رسمی فصل چهارم سریال Westworld را منتشر کرد. همچنین بازگشت جیمز مارسدن در فصل جدید این سریال تایید شده است.

پخش فصل چهارم سریال Westworld از روز یکشنبه، ۲۶ ژوئن (۵ تیر) از شبکه HBO و HBO Max آغاز خواهد شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فصل چهارم سریال وست ورلد منتشر شده است. در این پوستر شاهد یک جمجمه هستیم که یک توپ قرمز رنگ توسط دستان یک ربات در حال گذاشتن درون این جمجمه یا برداشتن از آن است و درون چشم این جمجمه ظاهرا نمایی از شهر یا یکی از دنیاهای وست ورلد قابل مشاهده است:

پوستر فصل چهارم سریال Westworld

همچنین جیمز مارسدن، بازیگر نقش تدی فلاد قرار است در فصل چهارم سریال Westworld بازگردد. حضور مارسدن تا حدودی می‌تواند باعث غافلگیری طرفداران شود. او پیش از این در ۱۷ قسمت دو فصل اول سریال وست ورلد حضور داشته است و او اکنون پس از یک فصل غیبت قرار است در فصل چهارم این سریال بازگردد. در حال حاضر اطلاعاتی از دلیل یا نحوه بازگشت این شخصیت در فصل چهارم سریال Westworld در دسترس نیست.

 ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، تسا تامپسون، لوک همسورث، آرون پاول، آنجلا سارافیان، آریانا دبوس و آرورا پرینو، دیگر بازیگرانی هستند در فصل چهارم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، جاناتان نولان و لیسا جوی برای ساخت فصل چهارم سریال وست ورلد بازگشته‌اند. همچنین می‌دانیم که دو فصل اول سریال در ۱۰ قسمت و فصل سوم در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO پخش شده‌اند، اما در حال حاضر تعداد قسمت‌های فصل چهارم سریال Westworld تایید و اعلام نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 483 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 6 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.