اندیشه سینما انتشار اولین تصویر رسمی سریال Goosebumps دیزنی پلاس با اعلام تاریخ پخش - اندیشه سینما

اولین تصویر رسمی سریال Goosebumps منتشر شد و همچنین تاریخ پخش این سریال کمدی ترسناک از دیزنی پلاس اعلام شده است.

اولین تصویر رسمی سری دوم سریال Goosebumps (مورمور) که درواقع اقتباسی از مجموعه رمان‌های پرفروش نوشته‌شده توسط آر.ال.استاین (R.L.Stine)، نویسنده داستان‌های ترسناک نوجوانان و خالق مجموعه های مورمور منتشر شده است. در تصویر منتشر شده، بازیگران اصلی این مجموعه کمدی ترسناک را می بینیم که نقش دوستان دبیرستانی را بازی می‌کنند و به‌طور اتفاقی موجودات ماورایی را آزاد می‌کنند. 

همچنین پخش سریال Goosebumps با انتشار همزمان ۵ قسمت اول از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) از دیزنی پلاس و هولو آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید اولین تصویر سریال کمدی ترسناک مورمور را مشاهده کنید:

شخصیت ها در حال فریاد کشیدن در سریال Goosebumps

ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی سریال Goosebumps به عهده‌ی نیک استولر و راب لترمن است. لازم به ذکر است که لترمن کارگردانی فیلم مورمور در سال ۲۰۱۵ را نیز به عهده داشته است. در این سریال جاستین لانگ به‌عنوان ناتان برات، مایلز مکنا به‌عنوان جیمز، ویل پرایس به‌عنوان جف، آنا یی پوئیگ به‌عنوان ایزابلا، زک موریس به‌عنوان آیزایا، آیسا بریونیس به‌عنوان جین، ریچل هریس به‌عنوان نورا و راب هیوبل به‌عنوان کولین ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان سریال Goosebumps به شرح زیر است: «این سریال کمدی ترسناک داستان گروهی از پنج نوجوان دبیرستانی را دنبال می‌کند که نیروهای ماوراطبیعی را در شهرشان آزاد می‌کنند و باید با تمام توان و با وجود دوستی‌ها، رقابت‌ها و گذشته‌هایشان با یکدیگر، به منظور نجات شهر، با یک‌دیگرهمکاری کنند. در این مسیر، آن‌ها بسیاری از اسرار نوجوانی والدین خود را نیز کشف می‌کنند.»

تهیه‌کنندگان این سریال کوین مورفی، نیل اچ. موریتز، پاون شتی، کانور ولچ، ارین اومالی، آیول لوکچیزه، کیتلین فریدمن، جولیا راچمن، جیمز اگان و نیک آدامز هستند. همچنین کوین مورفی به‌عنوان مجری برنامه حضور دارد. این سریال تولیدی از سوی شرکت Sony Pictures Television و Disney Branded Television است.

این دومین سریال لایو اکشن براساس داستان Goosebumps است که تولید و پخش می‌شود. پخش سریال اول در سال ۱۹۹۶ آغاز شد و تا سال ۱۹۹۸ به مدت چهار فصل ادامه یافت. سری اول مجموعه داستانی بود که هر قسمت از آن کتابی از R.L. Stine را روایت می‌کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : اخبار سینما و تلویزیون تاريخ : 8 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.